• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

8 TRUE ALR screen paints

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.150
68
58
Als het goed gedaan is niet nee, snap ook niet echt waarom je het niet zou mogen doen .
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Ik zeg niet dat je het niet mag doen, ik zeg gewoon dat je het beter niet doet.

Is je muur zo perfect dan?
 

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.115
324
113
Je ziet echt ieder hobbeltje op de muur als je met verf aan de slag gaat. Ik zou opteren voor een span scherm. Dat geeft je altijd een goed resultaat.
 
  • Vind ik leuk
Reactions: Skank

snicker

Active Member
24 sep 2019
110
39
33
45
Ik zeg niet dat je het niet mag doen, ik zeg gewoon dat je het beter niet doet.

Is je muur zo perfect dan?
Hij is zo goed als perfect, maat van mij is plakker en die kan er een biljart tafel van maken ;p
 

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.115
324
113
Hij is zo goed als perfect, maat van mij is plakker en die kan er een biljart tafel van maken ;p
Handig als je zo'n vriend hebt. Maar geloof me, als je achteraf 1 putje ontdekt, dan ga je daar constant naar zitten kijken en er u aan ergeren tijdens een film. Maar als die verf niet veel kost, kun je het proberen en daarna een scherm hangen als het niet bevalt.
 
  • Vind ik leuk
Reactions: snicker

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.478
309
93
Hij is zo goed als perfect, maat van mij is plakker en die kan er een biljart tafel van maken ;p

Plakker met de hand of machinaal? Indien met de hand zal hij het perfect kunnen maken. Indien niet heb ik lichte twijfel..