• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

aankoop boxen 7.1 in 2 zones

murdoc

New Member
4 sep 2018
1
0
4
38
ik ben op zoek naar satelliet speakers voor de woonkamer en eetkamer.

2 zones:
- woonkamer aansluiting in de vier hoeken (8m op 3,5m): hier lijkt dus 5.1 aangewezen
- eetkamer (zelfde ruimt met woonkamer, maar dus met een insprong, dus er zijn ook 2 hoeken richting eetkamer)

belangrijk dat ik bijvoorbeeld kan kiezen om tv af te spelen enkel in living, of muziek in living of eetplaats of beide

Ik heb een 7.2 receiver : https://www.pioneer-audiovisual.eu/...1bGKwbLytT9FtPcTf170gclDeqGAOx7RoCWi0QAvD_BwE

qua boxen dacht ik voorlopig aan focal dome flax 5.1 of de focal dome met ronde woofer (iets goedkoper). goeie recensies, en ook qua design mooi en makkelijk aan plafond te bevestigen. daarnaast nog 2 aparte speakers voor de eetplaats.

Ik vroeg mij af of er in hetzelfde genre alternatieven zijn ?
 

johanegg

New Member
16 nov 2016
7
0
4
surf eens naar Orbaudio.com. Kleine satelieten met mooi bereik en zeer goede subs die zowel direct als indirect speelt. Let wel als je de satelieten in de eetkamer alleen laat spelen zal je wel heel wat kleur en bereik missen. Als je kan best ook daar iets voorzien.
 

Chr1st0f

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
1.910
242
73
B&W MT, Dali Fazon Sat, Monitor Audio Radius of Apex