• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Aankopen onderdelen voor pc

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Inderdaad niet, voor Mac hebde zelfs gene key nodig 😛 Alleen nodig voor de voordeure hier🤪
 

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.115
324
113
Bedoel wel een officiële downlaod héé .....ge kunt die toch downlaoden en dan gewoon activeren met een key ....

gelijk christof zegt ...key kan ik nog altijd online aankopen is de kost nu ook niet echt héé ... :p
maar eerst eens proberen met de officiële key die ik nu heb ...is gene Mac Zenne . :p
Ferm SSD'ke :D
Als je een Windows 10 key hebt, dan moet die ook werken op de recentere updates. Enkel belangrijk om te kijken voor welke edition uw key is en die te installeren (home, pro, ...)
 

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.149
68
58
Win 10 staat er al op se ...
Spel draait dus maar niet echt zonder problemen maar lag aan mijn eigen . ;) (power button lag op de verkeerde pinnetjes en daarom wou hem eerst niet opstarten . ;) )

Dan dacht ik nog probleem met de vga maar na gewoon terug uithalen en herplaatsen leek het opgelost en kreeg ik no boot device fond scherm . ;)

Alléé nu nog de nodige drivers erop , nieuwe instal van wows en we kunnen weer gamen . ;)
 

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.149
68
58
Probleem gevonden denk ik ...één van de g-forcen wilt geen beeld meer geven apart dus denk kapot . ;)
Dus sparen voor een nieuwe gpu . ;)