• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Opgelost Advertentie smartphone size en header icon

luckske

Well-Known Member
13 apr 2014
1.651
47
61
Op smartphone zijn de top advertenties te groot en dat strekt de view uit en als je dan scrollt heb je rechts veel ongebruikte space waar je steeds per ongeluk naar toe scrollt.

Ook in de header, naast de avatar, staat er altijd een icoontje dat schijnbaar niets doet (ook als je bent uitgelogd)

Ik kan precies ook geen afbeeldingen meer uploaden? Ik heb screenshots, maar kan enkel een afbeelding via url toevoegen precies. :D
 

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Op smartphone zijn de top advertenties te groot en dat strekt de view uit en als je dan scrollt heb je rechts veel ongebruikte space waar je steeds per ongeluk naar toe scrollt.

Ook in de header, naast de avatar, staat er altijd een icoontje dat schijnbaar niets doet (ook als je bent uitgelogd)

Ik kan precies ook geen afbeeldingen meer uploaden? Ik heb screenshots, maar kan enkel een afbeelding via url toevoegen precies. :D

Kan je dat eens op een screenshot proberen vast te leggen van die advertenties en vooral dewelke? De leaderboard zou zich normaal netjes moeten aanpassen aan smartphone view.. De andere is een ander verhaal :).

Welke avatar icoontje bedoel je? Screenshot dat eens :)

Blijkbaar heeft afbeeldingen uploaden op het oude forum lang fout ingesteld gestaan gehad. Deze feature is namelijk enkel voor HT gold(overal) en Dealer Plus(enkel in bepaalde fora) gestaan. Je bent het misschien nog gewoon van je periode als HT gold member :)
 

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Op mijn iPhone ziet er alles toch wel normaal en goed uit.
 

luckske

Well-Known Member
13 apr 2014
1.651
47
61
Op vorige versie kon ik ook bijlages toevoegen zonder goed ;). Maar ben nu terug goud, maar kan het precies nog niet toevoegen?

Advertentie probleem is er natuurlijk niet met goud, maar heb enkele screens die ik zal toevoegen als ik bijlages kan toevoegen.
 

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Maar ben nu terug goud, maar kan het precies nog niet toevoegen?

Dat bleek een permissies probleem te zijn:
HT gold
  • Bijlages toeven: Showcase JA
  • andere fora: Neen
  • Feedback forum: Ja
Normaal:
  • Bijlages toeven: Showcase Neen
  • andere fora: Neen
  • Feedback forum: Ja
De HT gold tabel met voordelen komt ook nog terug :)
1515144997036.png
 

luckske

Well-Known Member
13 apr 2014
1.651
47
61
Cool!

Bij deze de screenshots

Normal view:
Hier zie je ook langs mijn avatar een icoontje voor settings (?) maar dat is niet clickable omdat het overlapt vermoed ik. Ook de search staat uit beeld rechts.

C5CD7420-7E5E-4F88-9146-90F32A862E2E.png

Hier zie je dat de banner te groot lijkt te zijn.

EBC953F6-A17F-4A2F-833B-7D38343A4E4F.png
 

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Dat icoontje is het logo voor mobile(vermoed ik), want het brengt je terug naar de homepage.

Betreffende die avatar uitlijning:
Welk device gebruik je en in welke richting (land/portrait) dit? Ik kan het namelijk niet in firefox in devtools terug zien. Dit doet mij vermoeden dat het een safari issue is?
 

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
luckske luckske Ik kan je bug intussen bevestigen, op smartphone loopt die banner uit. Dit is niet de bedoeling en zal dit eens nakijken :)