• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Advies AV Versterker gevraagd

rakker

Member
19 feb 2013
219
2
21
Mijn Onkyo TX-NR5008 heeft het opgegeven. Moederbord HDMI stuk: kosten 700 euro. Ga ik dus echt niet laten herstellen.
Nu ben ik op zoek naar iets anders. De situatie in de woonkamer is veranderd en ik moet het nu doen met een 3.1 opstelling.
Ik zou graag iets willen dat niet alleen voor film maar ook voor muziek geschikt is.
Mijn luidsprekers zijn van Klipsch en de sub is een Velodyne.
Prijsklasse liefst maximum 700 euro
Ik heb al wat gegoogled en ben bij de Denon AVR-X2600H DAB uitgekomen maar ben geen kenner. Iemand een suggestie?
 
Laatst bewerkt:

Bernard Elders

New Member
17 jun 2019
2
1
4
40
Ik ben momenteel bezig met het uitzoeken van een mooie set voor thuis. Nu heb ik de tv al maar wil ik graag nog een versterker toevoegen. Ik heb bij verschillende shops gekeken zoals BAX uit Nederland en Thomann uit Duitsland. Ik kwam echter ook https://www.maxiaxi.com tegen, hebben jullie hier ervaring mee? Leveren zij ook In België?
 

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Geen ervaring met deze winkel.
Wat betreft het leveren naar België, staat er toch duidelijk het volgende te lezen.

MaxiAxi levert je bestelling aan huis in Nederland en België. Er moet bij aflevering worden getekend voor ontvangst.
 

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Mijn Onkyo TX-NR5008 heeft het opgegeven. Moederbord HDMI stuk: kosten 700 euro. Ga ik dus echt niet laten herstellen.
Nu ben ik op zoek naar iets anders. De situatie in de woonkamer is veranderd en ik moet het nu doen met een 3.1 opstelling.
Ik zou graag iets willen dat niet alleen voor film maar ook voor muziek geschikt is.
Mijn luidsprekers zijn van Klipsch en de sub is een Velodyne.
Prijsklasse liefst maximum 700 euro
Ik heb al wat gegoogled en ben bij de Denon AVR-X2600H DAB uitgekomen maar ben geen kenner. Iemand een suggestie?
Tja, helaas een zeer gekend en veelvoorkomend probleem met deze reeks. Van groot belang was om deze receivers zeer veel ademruimte rondom het toestel te geven, want hier kon je bij wijze van spreken rustig een eitje op bakken.

Ik zou bij de aankoop van je nieuwe receiver ook rekening houden of deze al of niet in een gesloten hifi-meubel komt te staan.
Zelf gebruik ik voor stereo aan de Tv een zeer eenvoudige maar toch wel krachtige setup, namelijk een Bluesound PowerNode 2i met een paar Gato speakers.
Werkt perfect ism de Oled-tv, decoder en Apple TV 4K.
Indien nodig kan hieraan ook nog een subwoofer aangesloten worden.
 

rakker

Member
19 feb 2013
219
2
21
Het is een Yamaha RX-A680 AVENTAGE geworden. Er zat een mooie promotie op + ik kan 2 draadloze surround boxen gebruiken wat handig is in de woonkamer.
 
  • Vind ik leuk
Reactions: demon and krikri