• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Alternatief forum thema

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Hallo mede beheerders,   Bij het overzetten van het forum, vorig jaar heb ik de tijd niet gehad om een deftig thema voor ons forum in elkaar te flansen, met als resultaat dat we gewoon een standaard IPB board thema gebruiken dat totaal geen identiteit heeft en ook vrij vermoeiend is voor de ogen wegens al het wit.   De afgelopen tijd heb ik gewerkt aan een nieuw thema dat moderner oogt.   Je kan dit vrijblijvend selecteren door naar 'wijzig thema' te gaan en vervolgens 'ht2.0' te selecteren.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.707
418
98
Earth
Voor mij persoonlijk is het te klein om te beoordelen. Bovendien vind ik het thema zoals het nu is, gewoon goed. Waarom dan veranderen?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
15qKQyD.png
2k7AcWf.png
Kv93n7v.png
  Waarom een ander? Betere kleuren, zachter voor de ogen en vooral: véél prachtiger en ook duidelijker login knoppen voor facebook en twitter gemaakt, modernere look
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.707
418
98
Earth
Ik vind het een achteruitgang eerlijk gezegd. Bovendien is het logo ook weg dan, wat betekent nieuw logo, aanpassing in de app, overal logo veranderen enz en net nu we weer op gang komen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Ik vind het een achteruitgang eerlijk gezegd. Bovendien is het logo ook weg dan, wat betekent nieuw logo, aanpassing in de app, overal logo veranderen enz en net nu we weer op gang komen.
  Al goed dat smaken verschillen :). Zal voorlopig gewoon als alternatief(niet standaard) blijven staan... maar het is wel een voorruitgang hoor....   Hoewel dit niets met thema te maken heeft: Heb een addon gevonden om inactieve mensen te reminden dat ze nog een account ed hebben hier
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.707
418
98
Earth
Die addon mag je installeren
263a.png
Is handig En direct ook activeren
 
Laatst bewerkt door een moderator:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Addon staat erop en werkt(mailtje naar 24 leden gestuurd).   Op het basis thema heb ik een kleine aanpassing doorgevoerd, de mogelijkheid voor met facebook en of twitter aan te melden kan nu niet meer gemist worden
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Chr1st0f

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
1.910
242
73
Die addon werkt want mijn collega heeft een mailtje ontvangen
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

sam

Member
19 feb 2013
568
10
23
Ik vind die lay-out "ht2.0" toch wel aangenamer lezen. Ma bon, les gouts et les couleurs...
 
Laatst bewerkt door een moderator: