• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Alternatief voor Logitech Harmony One?

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
A ok, nu zie ik het. Dan is het al pak interessanter!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Alternatief is het misschien...? Volgens de handleiding http://www.universalremote.com/pdf/MX-900_Rev05_130822.pdf enkel te programmeren door een Pro....?

We highly recommend that you use a professional audio/video installer to program your MX-900 so you will be</strong>

<strong>able to enjoy all the benefits of the MX-900 as well as one touch operation via macros.
Klopt volgens mij niet helemaal. Ik weet dat Audio Light uit Roeselare URC voert van toen ik er mijn Focal surrounds heb gekocht. Deze hou ik zeker in het achterhoofd als er ooit een nieuwe AB komt.


Heb er toen niet naar gevraagd bij hen hoe het precies zat, maar je kan ze altijd een mailtje sturen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

evilenko3

Member
13 nov 2013
31
0
9
Ik denk dat je met de harmony smart control wel goed zit. Ik heb zelf een app op ipad met een hub voor ir ( itach ) voor de toestellen die niet rechstreeks over ip kunnen aangestuurd worden ( zoals mijn sony projector HW30 ) en met de harmony heb je een vergelijkbaar pakket met daarenboven nog een afstandbediening met echte knopjes voor een mooie prijs. En laat je niet afschrikken door diegene die denken dat je met een touchscreen een verschrikkelijke ervaring tegemoet gaat.Met een gewone remote moet ik zoeken waar die ligt ( in het donker van de htroom), dan moet ik de achtergrondverlichting van de remoteknoppen vinden en dan nog de juiste actionbutton , vergelijk dat nu met een app op een touchscreen in een loader: de applicatie bladzijde blijft gedimd zichbaar, achtergrond verlichting wordt automatisch door elke aanraking uitgestuurd. Ik heb slechts 1 on/off toets, 1 volume op/neer en cursor toetsen , return en exit. De enige toets die ik gedurende de film nodig heb is volume en daar heb voor ip control een slider die ook op het scherm zichbaar is, dus je hoeft niet op en neer te kijken , daarenboven heb je wellicht nog een jukebox app , kun je rustig je film kiezen en alle toestellen aansturen tegelijk.
 
Laatst bewerkt door een moderator: