• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

AV Receiver budget €400 - €500

Status
Niet open voor verdere reacties.

KristofB

Member
8 mrt 2013
37
0
9
Aangezien de herstelling van mijn Onkyo TX-NR804 nogal prijzig is, gaan we op zoek naar een vervanger. Wat moet er aanwezig zijn: - Minstens 3 HDMI bronnen - 7.1 met 1 sub out - DTS-HD Master Audio // Dolby TrueHD - Minimum 130w / kanaal - HDMI to HDMI upscaling naar 1080p

Nice to have, maar niet noodzakelijk - 4K Passthrough - 4K Upscaling (HDMI) - Spotify Connect

Iemand wat in de aanbieding?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

ilstino

Member
9 jul 2015
735
0
19
ik heb een pioneer sclx77 te koop staan voor 550€ met nog een jaar garantie op
1f609.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

KristofB

Member
8 mrt 2013
37
0
9
ilstino zei:
ik heb een pioneer sclx77 te koop staan voor 550€ met nog een jaar garantie op
1f609.png
Voila, naar zo'n aanbiedingen was ik op zoek!
263a.png
Kan je een bod van €500 onder voorbehoud aannemen? Weet vanavond met zekerheid of het effectief past in de kast... (deze pioneer is toch nóg een dikke cm langer dan mijn onkyo, en dat was al redelijk nipt...)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

KristofB

Member
8 mrt 2013
37
0
9
Ik kom op 44,5cm diepte van mijn kast. Kan jij eens meten vanaf de voorkant van de voorste voetjes tot achteraan de connectoren van de receiver? Zolang hij dan maar in de kast past is het goed voor me. Dat het frontje er dan uitsteekt is niet erg aangezien het een open kast is.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

ilstino

Member
9 jul 2015
735
0
19
de receiver meet 44cm van de terminals tot aan de voorkant van de volumeknop , van de terminals tot center van de voorste pootjes meet ik 36 cm
1f609.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

KristofB

Member
8 mrt 2013
37
0
9
ilstino zei:
de receiver meet 44cm van de terminals tot aan de voorkant van de volumeknop , van de terminals tot center van de voorste pootjes meet ik 36 cm
1f609.png
Klinkt goed, zullen verder afspreken via privé bericht dan!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.