• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Avatar 2 The way of water

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.150
68
58
Ben eerder benieuwd of het een volledig ander verhaal gaat zijn of eerder een herhaling van de eerste film met een andere setting . (Water inplaats van land )
 

PreDaToR

Active Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
205
46
36
Straf eigenlijk dat deze topic niet meer reacties heeft.
Ik vond het alvast visueel een zalige film, inhoudelijk vond ik het ZEER voorspelbaar en een beetje jammer dat er van zo een groot product niet iets meer gemaakt werd, al zijn er nog verschillende delen die hopelijk iets meer hierin bijdragen. Nuja het blijft een topper voor mij persoonlijk en ik kijk zeer hard uit naar het volgende deel.
in Disneyworld de Avatar ride vorig jaar gedaan, pfff ZALIGGgggg
 

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.115
324
113
Ik heb hem ook gezien een tijd terug. Met een vriend geweest die graag de 3D versie wou zien, want hij dat nog nooit gedaan. Voor mij was het ook wel al even geleden.
Blijft visueel zeer sterk, al was het niet meer dat wow effect van de eerste vond ik. Het verhaaltje daarintegen vond ik wat mager. Maar beeld en geluid maakten veel goed.
 
  • Vind ik leuk
Reactions: PreDaToR

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.150
68
58
Heb het al in welke film heb je gekeken gezegd …
Hij is gewoon te lang en langdradig…ze hebben het verhaal gewoon uitgerokken met stukken die weinig tot niets bijbrengen en de verhaallijn is gewoon een kopie van den eerste met dezelfde badguy …
Ook dat verhaal van die lege avatar (want dit was een kweeksel ) voor die vrouw dat gestorven is en die opeens uit het niets zwanger leek te zijn ?????(godsverhaal )

Ik vrees voor het derde deel dat het weer hetzelfde gaat zijn ….maar dan in de lucht ? (Want land en water hebben we nu gehad en het vierde zal dan de ruimte zijn ….)

Visueel zag het er goed uit maar ik kan mij niet van het gedacht ontdoen dat het wat minder is dan den eerste . (Minder gloed op het plant en dierlijke leven nachts en ook overdag )

en ja meestal zijn de sequels minder dan het originele omdat het verrassingseffecten minder is en men meestal “op meer “ hoopt . ;)


Het lijkt wel een nieuwe trent om filmen te maken die min 3 u duren …..(en of dit nu goed is voor het verhaal of niet lijkt bijzaak te zijn )
 
Laatst bewerkt:

PreDaToR

Active Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
205
46
36
Nja persoonlijk ben ik wel fan van zo wat langere films, ik vind sommige films zo hard gerushed dat ik dan denk ffs deed er een uur bij dan om meer diepgang te brengen. Als ze dan nog langer willen moeten ze het maar in een serie gieten (wat tegenwoordig vaak zo is, de topseries zijn precies 1 lange film en daar ben ik dus zwaar fan van ;-) )
Bij deze Avatar is dat ook niet echt hetgene dat me gestoort heeft, gewoon de verhaallijn trekt idd heel fel op de andere met dezelfde (wtf zelfs) badguy...
 

jvanhambelgium

Well-Known Member
25 feb 2013
2.675
207
73
Da's dan ook de enige reden dat ik 'm gaan kijken ben. Visueel is het knallen! (toch met laser-projectie in de cinema enz)
Het verhaal, tja ... 8-)