• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Black Friday / Cyber Monday topic

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.707
418
98
Earth
PS plus abonnement van een jaar voor 45 euro ipv 60 (bij aldi)
Ik wou ook nog die oortjes kopen maar helaas OVERAL uitverkocht
verdikke zo snel
 

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.101
320
113
Ik heb 1 jaar tweaknews gehaald
Een Ogio 9800, Shield TV pro en nog wat prul staan op m'n lijstje. Maar de Shield TV zal allicht wel niet in promo komen. Die is pas nieuw en de vraag is zonder korting al niet bij te houden...
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.707
418
98
Earth
Ja dat dacht ik ook met de google home ;)

Ogio?
Ik wil nog oortjes ! en misschien hue, maar daar ben ik er nog niet uit, ben wel tevreden met die lampen van lsc, MAAR
- ik heb ze nog niet geflashed
- als elec uitligt , dan moet ik die lampen terug configureren en koppelen (bij hue is dit niet)
Dus not sure
 

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.473
309
93
Hue verwacht ik morgen of vrijdag. Waren al enkele acties gisteren maar niet zo interessant. Coolblue heeft al Hue acties.

Ik heb al een Hue lightstrip 2+1m op de kop getikt voor 50 euro. Verder ook nog 2 boardgames.

Usenet ga ik zeker nog nemen. Verder kijk ik vooral naar Hue en GH nog.
 

Jake

Well-Known Member
19 feb 2013
1.184
88
56
Zelf kijk ik vooral naar Hue gerief ,Harmony Elite en misschien...GH
 

jvanhambelgium

Well-Known Member
25 feb 2013
2.673
207
73
5euro per maand. Net een paar dingen getest die gefaald waren met bulk en tweak haalt het binnen.
Ze hebben beiden aparte backbones, dus ik hoop dat ze elkaar goe gaan aanvullen :)

Hmm,
Applicable law
TweakNews is a Dutch company and operates under Dutch law.

Zou me niet verwonderen dat organisatie als BREIN enz vlot inzage hebben...onlangs nog nen Ollander veroordeeld en hoe zou BREIN weten dat die persoon USENET uploads deed etc.
In dat opzicht is een news-provider in een bananenrepubliek toch wat veiliger ;-)
Maarja, niemand download copyrighted materiaal zekers... :rolleyes:
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.707
418
98
Earth
hue en gh

gh heeft toch al mooie acties, ik zou niet durven wachten en toeslaan

hue zit ik zoals gezegd vast :p
 

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Gisteren een een mooie groothoeklens Tamron 17-28mm f2.8 voor mijn Camera gekocht.
Korting - €100 met 5 jaar garantie.

Voor de rest kijk ik uit naar enkele Hue schakelaars, zigbee controller voor led-strip en een externe schijf.
 
  • Vind ik leuk
Reactions: Sphinkx

krikri

Well-Known Member
3 mei 2015
1.509
156
66
Ik heb 1 jaar tweaknews gehaald
Een Ogio 9800, Shield TV pro en nog wat prul staan op m'n lijstje. Maar de Shield TV zal allicht wel niet in promo komen. Die is pas nieuw en de vraag is zonder korting al niet bij te houden...

een Shield pro lijkt me ook wel wat, maar heeft er iemand ervaring met de ir Dongle voor de shield?
 

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.101
320
113
Hmm,
Applicable law
TweakNews is a Dutch company and operates under Dutch law.

Zou me niet verwonderen dat organisatie als BREIN enz vlot inzage hebben...onlangs nog nen Ollander veroordeeld en hoe zou BREIN weten dat die persoon USENET uploads deed etc.
In dat opzicht is een news-provider in een bananenrepubliek toch wat veiliger ;-)
Maarja, niemand download copyrighted materiaal zekers... :rolleyes:
Die had wel wat meer uitgestoken dan alleen ne keer iets gedl'd. Ik dl enkel maar Linux distro's natuurlijk.
Tweak is er eentje die regelmatig als een van de beste naar voor komt. In de US heb je er ook een paar, maar ik weet niet als dat beter is. En heb eerlijk gezegd welke dan wel het best zijn ivm privacy?
 

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.473
309
93
Leuke Hue acties bij Amazon.co.uk. £70 voor starterset met 3 color lampen. Normaal is het al €40/stuk voor dergelijke lampen.
 

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Hmm,
Applicable law
TweakNews is a Dutch company and operates under Dutch law.

Zou me niet verwonderen dat organisatie als BREIN enz vlot inzage hebben...onlangs nog nen Ollander veroordeeld en hoe zou BREIN weten dat die persoon USENET uploads deed etc.
In dat opzicht is een news-provider in een bananenrepubliek toch wat veiliger ;-)
Maarja, niemand download copyrighted materiaal zekers... :rolleyes:
Kijk dan eens naar usenetserver.com Jan, 46$ per jaar nu tijdens Black Friday. Gebruik die zelf reeds jaren, met bijzonder weinig problemen (kan me niet herinneren wanneer ik laatst tegen iets aanliep daar). En een strakke retentie van maar liefst 4122 dagen :D
 

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.473
309
93
Bezweken voor nog wat Hue verlichting bij Amazon.co.uk

- Starterset met 3 GU10 color + bridge voor £70
- Strip v 2m + motion sensor voor £50

Komt op £125 incl verzendkosten. Ongeveer €146.
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.707
418
98
Earth
Mmm geen denderende acties te zien

ik zoek oortjes tegen schappelijke prijs
en eventueel cod modern warfare

iemand een idee?