• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Black Friday / Cyber Monday topic

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Ik heb de bluray box van the matrix gekocht voor 8,99. Dat kon ik niet laten paseren 😁
 

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
In het rek stond hij 16,99 en aan de kassa ging er ineens nog eens 50% af. Eigenlijk was het 8,5 zelfs. Of het om een fout ging weet ik niet, heb ik maar niet gevraagd 😁
 
  • Vind ik leuk
Reactions: Skank

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.473
309
93
Niet echt. Nieuwe tv is al gekocht. Binnenkort wordt die geleverd. Xbox heb ik ook al.. Mss een game maar daar verwacht ik weinig promo’s voor de nieuwe generatie.

Misschien een Hue Play lichtbalk. Want bij de nieuwe tv ga ik mijn ledstrip niet meer kunnen gebruiken want die komt te dicht bij de muur.

Voor mijn vrouw wel kijken naar een ANC koptelefoon. De Bose 700 heeft de de voorkeur.

Jullie?
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.707
418
98
Earth
- tv
- ps5
- koptelefoon
- mss deurbel , not sure
- kärcher stomer
- google hubs
- google nest audio mss... not sure
- ...
 

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.101
320
113
Niet echt. Nieuwe tv is al gekocht. Binnenkort wordt die geleverd. Xbox heb ik ook al.. Mss een game maar daar verwacht ik weinig promo’s voor de nieuwe generatie.

Misschien een Hue Play lichtbalk. Want bij de nieuwe tv ga ik mijn ledstrip niet meer kunnen gebruiken want die komt te dicht bij de muur.

Voor mijn vrouw wel kijken naar een ANC koptelefoon. De Bose 700 heeft de de voorkeur.

Jullie?
Ook zitten rond kijken voor ene. Mijn oog is op de Sony 1000XM4 gevallen. Ongeveer dezelfde prijs als de Bose, dus zou die eens ook meepakken in jullie vergelijking.
Ik heb vanalles en nog wat die ik wil, maar allemaal dure dingen en kan ni kiezen. Dus voorlopig nog niks gekocht :D
 

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.473
309
93
broodro0ster broodro0ster XM4 is idd ook een goeie. Idem voor de XM3. Maar micro v Bose is beter. Bas is ook iets minder uitgesproken. Dus de Bose geniet haar voorkeur omdat dit belangrijker is.

Maar deze 3 ANC zijn de top volgens de meeste reviews...
 

Jake

Well-Known Member
19 feb 2013
1.184
88
56
Ik heb eigenlijk niks dringend nodig,maar er zijn wel enkele dingen die ik eventueel in huis zou halen bij een goede deal.
Namelijk : -nieuwe laptop ,nog wat Hue gerief ,nieuwe mediaplayer,4K films,...:unsure:
 

Rexp

Member
14 feb 2014
149
12
23
Een nieuwe receiver, weer uit de Yamaha Aventage reeks.
En ga de prijzen voor een 85” tv in de gaten houden, wie weet...
 

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Niets eigenlijk, hoewel mijn Panasonic 65VT60 een beetje zijn tanden der tijd begint te tonen. Wellicht wel wandelschoenen want een van het huidig paar is niet meer waterdicht :)
 

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.473
309
93
Een nieuwe receiver, weer uit de Yamaha Aventage reeks.
En ga de prijzen voor een 85” tv in de gaten houden, wie weet...

Bij iBood tijdens de hunt was er een 85"..

Aventage reeks wordt toch binnenkort vernieuwd? De huidige heeft nog geen HDMI 2.1.

Stiibun Stiibun ik schakel over naar LG OLED. Nu ga ik nog mooie som kunnen krijgen voor mijn plasma hoop ik...
 

krikri

Well-Known Member
3 mei 2015
1.509
156
66
- niks en alles :) .... black friday beïnvloed ons koopgedrag niet zo veel... en de zaken die op deze moment op ons lijstje staan zijn ook niet direct typisch black friday spul....

Moeten wel voor de kinderen hun Sinterklaas, verjaardag kerst dingen kopen
Voor zoon waarschijnlijk wel een game, dochter wil een fitbit tracker ...
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.707
418
98
Earth
Ik heb eigenlijk niks dringend nodig,maar er zijn wel enkele dingen die ik eventueel in huis zou halen bij een goede deal.
Namelijk : -nieuwe laptop ,nog wat Hue gerief ,nieuwe mediaplayer,4K films,...:unsure:

Welke mediaspeler?
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.707
418
98
Earth
Vrees ervoor... Ik heb gezien dat er een AP komt met Wifi6. Helaas pas in december... Dus te laat voor BF. Vraag mij zelfs af of die meedoen aan BF...

Ik heb wel al een wenslijst samen gesteld.

- Ubiquiti UniFi Dream Machine Pro
- Ubiquiti UniFi Switch 8-poorts (2x)

Dan nog 2 AP. Maar dacht eventueel te wachten tot WiFi 6. Kwestie van tijdje verder te kunnen...

Anders deal sluiten en wisselen dream machine met mijn usg en opleg van mijn kant
Engie reden waarom ik dit zou doen is dat ik protect heb en dan de unifi deurbel kan nemen :p
 

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.473
309
93
Ik moet het allemaal nog uittekenen wat ik precies nodig heb... Ik denk dat dit het is maar wil dat checken met iemand met meer netwerk inrichting kennis...
 
  • Vind ik leuk
Reactions: Skank