• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Black Friday / Cyber Monday topic

Rexp

Member
14 feb 2014
149
12
23
Aventage reeks wordt toch binnenkort vernieuwd? De huidige heeft nog geen HDMI 2.1.

Aventage zal in navolging van de RX-V serie ook wel vernieuwd worden. Mooi moment om het oude model te kopen. HDMI 2.1 denk ik nog niet nodig te hebben.
 
  • Vind ik leuk
Reactions: Sphinkx

Rexp

Member
14 feb 2014
149
12
23
Beter dan Yamaha Transformers, waarbij je receiver in een koffiepot verandert...
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.707
418
98
Earth
Ik ga nog wat google spullen kopen ook

nest speaker
nest hub
eufy deurbel + camera
tv
en karcher stomer
ps plus abo voor een jaar
denk ik

al die dingen staan nu al laag in prijs bij coolblue (bf)
 
Laatst bewerkt:

krikri

Well-Known Member
3 mei 2015
1.509
156
66
Heb je het nu onmiddellijk nodig? Anders misschien beter wachten...
 

Chr1st0f

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
1.910
242
73
Cinedream verkoopt die ook, geen idee wat ze daar kosten. Misschien moet je het eens aan demon vragen, die heeft er ook eentje.
 

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Cinedream verkoopt die ook, geen idee wat ze daar kosten. Misschien moet je het eens aan demon vragen, die heeft er ook eentje.

Heb inderdaad gezien dat Cinedream die dingen ook verkoopt.

200 bij cinedream, denk dat demon demon (als hij hier nog actief is) hem bij amazon.de heeft gekocht

Ik leef nog hoor, ik ben gewoon op de achtergrond actief en kom enkel kijken als iemand mij nodig heeft, zoals nu het geval is :).

Bon, ik heb die indertijd(2018) voor 105 Euro bij amazon.de gekocht.. maar ik begrijp wel waarom hij bij cinedream zo duur staat.. import uit de US alleen al is minstens 169 $.

Ik heb wel een T8 op ebay uit de UK gevonden:

Weet wel niet of er een EU adapter in zit, maar die kan je desnoods wel ergens los vinden.
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.707
418
98
Earth
Wil ik net kijken naar de nest hub grijs, coolblue helemaal leeggekocht.
Op fnac staan ze ook, maar in het zwart , nog goedkoper
Ik wil niet meer wachten en riskeren dat ze zonder zitten.

Ik kan bij fnac.be de grijze echter niet in het winkelmandje stoppen, hebben jullie dit ook?
Verdikke
Wou hem wel voor 59 :p
 

Rexp

Member
14 feb 2014
149
12
23
Ja gek, ik zie na lang zoeken wel een add to basket knop, maar de winkelmand blijft leeg...
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.707
418
98
Earth
Verdikke eufy is scherp in duitsland, levering kan naar nederland maar niet naar België ? verdikke das zo jammer, scheelt enorm veel