• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Buitendouche

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Iemand die een buitendouche staan heeft?
Ik overweeg dit te plaatsen.
Echter veel vragen.
Ene nemen die je laat staan/ of binnenpakt in de winter?
Met of zonder sonar? Werkt dat wel?
Ik ga zoiezo geen warmwaterleiding leggen.
Dus gewoon gardenaslang erop en gaan.
Is ook niet om te douchen / douchen maar gewoon es onderstaan en afspoelen of verfrissen.

Merk en/of tips welkom !
 

krikri

Well-Known Member
3 mei 2015
1.516
158
66
wat vind je van deze… is vorstvrij dus moet je niet afbreken tijdens de winter. Indien dat geen probleem voor je is heb je goedkopere alternatieven..
 

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.115
324
113
Deze Gardena is plug and play op jouw tuinslang :D Maar daar stopt het ook.
Voor 500euro kun je wel iets deftig vinden precies.
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
wat vind je van deze… is vorstvrij dus moet je niet afbreken tijdens de winter. Indien dat geen probleem voor je is heb je goedkopere alternatieven..
Die had ik ook gevonden, maar nogal duur
Ik heb deze site ook gevonden

Daar staan wat alternatieven op, hier es bespreken of we die gaan binnenpakken of niet
Rond de 500 lijkt me wel iets, duurder niet.
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Deze Gardena is plug and play op jouw tuinslang :D Maar daar stopt het ook.
Voor 500euro kun je wel iets deftig vinden precies.
ja maar esthetisch niet echt dat, het oog wil ook wat :p

Bol en rhodos had ook solar douches
 

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.115
324
113
Daar staan wat alternatieven op, hier es bespreken of we die gaan binnenpakken of niet
Zolang er geen water in de buis zit, kan die laten buiten staan. Als je echt in de winter wil douchen, dan heb je die buiten modellen nodig want die hebben een warmte element dat er voor zorgt dat het water niet kan bevriezen.
 

bartcobra

Member
5 okt 2022
50
11
18
49
2250 Olen
Kan je ook zelf maken met hout en dan douchekop en kraan los erop monteren ,aan de achterkant kan je dan een snelkoppeling van gardena plaatsen , zie op Google houten buitendouche afbeeldingen. Dan ben je in de solden 300 tot 500€ kwijt van topkwaliteit.
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Kan je ook zelf maken met hout en dan douchekop en kraan los erop monteren ,aan de achterkant kan je dan een snelkoppeling van gardena plaatsen , zie op Google houten buitendouche afbeeldingen. Dan ben je in de solden 300 tot 500€ kwijt van topkwaliteit.

Wel das mijn gedacht ook, alleen geen solar dan
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Zolang er geen water in de buis zit, kan die laten buiten staan. Als je echt in de winter wil douchen, dan heb je die buiten modellen nodig want die hebben een warmte element dat er voor zorgt dat het water niet kan bevriezen.

Dat denk ik ook, maar zal het kraanwerk niet kapot gaan dan? (ook met het zout hier aan de kust)
 

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.115
324
113
Dat denk ik ook, maar zal het kraanwerk niet kapot gaan dan? (ook met het zout hier aan de kust)
Daarvoor misschien best eens informeren bij een winkel die dat verkoopt? Die zullen wel advies hebben over wat te doen in de winter.
 

Chr1st0f

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
1.912
242
73
Inderdaad, want wat je zelf doet, doe je meestal beter :)
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Heb wel iets moois gezien


En decathlon heeft er ook lol