• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Cryptomunten en stuff

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.707
418
98
Earth
Ik heb voor alle zekerheid cardstop gedaan op de visa
Die is nu blocked, en er is geen 250 afgegaan.
Normaal zit ik nu safe.
De account bij finsroyal kan ik echter zelf niet opzeggen of deleten, ik vrees dat ik daarvoor zal moeten mailen, de vraag is , doe ik dit wel?

Coinbase overweeg ik om de data te clearen en die offline te halen. Dat kan ik zelf.
De link naar coinbase was gewoon via google en niet via hen.
Maar ik vertrouw het ook niet meer lol


Los van dit alles zal ik vermoedelijk niets meer ondernemen met crypto munten.
De lijn is te vaag tussen legaal/illegaal en soms echt moeilijk te onderscheiden.

Het is me het risico allemaal niet waard.
 

krikri

Well-Known Member
3 mei 2015
1.509
156
66
Beleg eens in goeie ouwe aandelen :).
Een mailtje kan je wel sturen denk,ik. Zolang je niet begint te klikken op links of toegevoegde documenten in hun e-mails.
 

jvanhambelgium

Well-Known Member
25 feb 2013
2.673
207
73
De account bij finsroyal kan ik echter zelf niet opzeggen of deleten, ik vrees dat ik daarvoor zal moeten mailen, de vraag is , doe ik dit wel?
Ge kunt u de vraag stellen of je de moeite nog wil doen. Zo'n partij ... je kan maar hopen DAT ze je account/gegevens effectief gaan wissen als je die request maakt, maar veel valt er niet mee te doen natuurlijk.
Mah bon, een mailtje kan geen kwaad hé.
 

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.101
320
113
Los van dit alles zal ik vermoedelijk niets meer ondernemen met crypto munten.
De lijn is te vaag tussen legaal/illegaal en soms echt moeilijk te onderscheiden.

Het is me het risico allemaal niet waard.
Dat is met alles zo he. Ook voor te handelen met aandelen zitten er oplichters tussen.
Aan handelen in crypto munten is niks illegaal.
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.707
418
98
Earth
Dat is met alles zo he. Ook voor te handelen met aandelen zitten er oplichters tussen.
Aan handelen in crypto munten is niks illegaal.
Niet helemaal akkoord.
Als je naar de bank gaat om te investeren , ga je er normaal gezien toch niet opgelegd worden, anders zit je bij de verkeerde bank.. Ik bedoel , tis niet dat ge uw geld niet kan terug overzetten.
 

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.101
320
113
Wel als je naar zo’n online malafide platform gaat he. Zo zijn er genoeg die andere zaken doen dan crypto.
Als je naar een deftige speler kijkt zoals Binance, ga je uw geld ook niet kwijt zijn. Die kun je vergelijken met een online only bank.