• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Diepvrieskast kopen, welke te kiezen?

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Zoals de titel aangeeft willen wij eindelijk ons veel te kleine vriezertje met 3 schuiven gaan vervangen door een groter model en als het even kan nog genieten van soldenprijsje ook. We zijn met 3 personen en denk dat een opslagcapaciteit van 220 L ruim moet volstaan? Op de website van mediamarkt staan al wat leuke aanbiedingen, nu vraag ik me echter af welk merk aan te raden is voor diepvrieskasten met schuiven? Ben er enkele van bosch tegengekomen maar heb helemaal geen ervaring met dit merk. Waar moet ik bv op letten?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.141
68
58
Ik heb er nu enen van Liebher ,daarvoor had ik er enen van Miele . Koop u er enen van klasse A++ en met anti ijzelwerking ( minder ijsafzetting op de schuiven en uw producten ) .

Ik heb deze gekocht bij Mariman http://www.mielemariman.be

Nog geen enkel probleem gehad met deze winkel en normaal gratis thuisgeleverd indien online besteld.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

ilstino

Member
9 jul 2015
735
0
19
kijken naar beste energieklasse in uw budget , kijken voor minstens no-frost of low frost , en ook niet onbelangrijk , vriesvermogen en autonomie , 2 laatste zijn ook heel belangrijk , vooral autonomie . als er stroomuitval is blijft deze langer op temperatuur , houd er wel rekening mee dat je in een no-frost toestel geen ijslammetjes of dergelijke kan zetten , daar deze lucht circuleert in het toestel en deze ook ontvochtigd , dus dan zou deze uitdrogen , alsook alles wat niet goed is (af)gesloten

prijs kwaliteit is bosch en aeg zeer goed , samsung doet het ook niet slecht , zeker ook eens kijken bij eldi , daar deze op aeg toestellen gratis 5 jaar garantie geven
 
Laatst bewerkt door een moderator:

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.101
320
113
Ik heb een Bosch besteld. Goedkoper als de Miele die op het oog had en naart tschijnt van ongeveer dezelfde kwaliteit.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Welke heb je juist besteld Brood? Hoeveel liter? Dacht nog te vragen hoe het met je Miele Ging. Heb je in Be of Nl besteld?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Kijk ook eens naar Haier. Dat is van Miele maar dan zonder het naam-prijskaartje
 
Laatst bewerkt door een moderator:

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.101
320
113
djaxx zei:
Welke heb je juist besteld Brood? Hoeveel liter? Dacht nog te vragen hoe het met je Miele Ging. Heb je in Be of Nl besteld?
Ik ging idd eerst voor de Miele gaan, maar ik hoorde van een technieker (vriend van m'n pa) dat Bosch vroeger (2-3j geleden) de diepvriezers voor Miele maakte en daarom Bosch nu onder Miele zit met z'n prijzen om te concurreren. En als je kijkt naar de toestel zie je wel gelijkenissen vind ik, dus ik vermoed dat het wel klopt wat die gast zegt.

Ik heb in BE besteld.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
skoebiedoe zei:
Ik heb er nu enen van Liebher ,daarvoor had ik er enen van Miele . Koop u er enen van klasse A++ en met anti ijzelwerking ( minder ijsafzetting op de schuiven en uw producten ) .

Ik heb deze gekocht bij Mariman http://www.mielemariman.be

Nog geen enkel probleem gehad met deze winkel en normaal gratis thuisgeleverd indien online besteld.
Tja, zolang de Europese commissie het toelaat de (sjoemel) fabrikanten zelf hun energielabel en testen hiervoor mogen bepalen geef ik geen cent meer uit aan een ++++-label. Maw, zal een klasse A hier voorlopig moeten volstaan, tenzij een A+++ aan dezelfde prijs wordt aangeboden
1f606.png


Ook Siemens en Bosch zijn hetzelfde.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Wist ik niet, diegene die ik nu heb is van Haier. Idd heel tevreden van, nooit iets mee aan de hand gehad. Dat A+++=++++++++ verhaal geloof ik idd ook niet te verl van, overlaatst nog over gelezen dat hier veel wanpraktijken plaatsvinden.
 
Laatst bewerkt door een moderator: