• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

DMX stuff

cfgr@home

Member
27 dec 2020
46
6
13
71
Ik heb nogal veel DMX gestuurde lichtbronnen in huis. Zowel manueel en automatisch als via WIFI of via kabel aan te sturen. In de home-cinema zet ik deze RGBUV in. Ik kan die via een handbediend 6-kanaals manuele console bedienen of via een programmeerbare USB DMX Deze laatste kan ofwel live bediend worden door een PC/Laptop/tablet of voorgeprogrammeerd worden zodat die zonder sturing door programma's kan lopen. Verder heb ik nog wel een WIFI-controller die via een APP life kan aangestuurd worden of eveneens als de stick kan voorzien worden van automatische sekwenties/scenes. En als laatste aanwinst (45€) een RGBW lint van 20m dat ook via remote of WIFI kan bestuurd worden. Momenteel als sfeerlicht rond het tuinhuis gehangen maar plannen zijn in de maak om die in een alkloof tegen het plafond te monteren. :)
 

krikri

Well-Known Member
3 mei 2015
1.509
156
66
Waar koop je zo een lint? Is dat aan te sturen vanuit een aansluitpunt? We zouden er eentje nodig hebben van 35 meter ...