• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Drones

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.473
309
93
Kan je aardig van verschieten hoor.
Op veel plekken dat ik geweest ben staat er duidelijk DRONES met verbods-teken of je moet 1 of ander vodje papier requesten.
Natuurlijk als je volledig in de natuur zit denk ik wel dat je daar niet al te wakker van moet liggen. De "pakkans" is volgens mij héél klein, maar...

Vb Namibie.

Toch een heel pak beperkingen, je moet dit & dat aanvragen etc. En in veel plekken/parken gewoon verboden. Period.

Dat is iets wat mij dus meeste doet twijfelen… Meesleuren op reis en dan daar komen om te horen dat het enkel mag gebruikt worden waar het minder interessant is. Want kan mij voorstellen dat het op de echte mooie en unieke plaatsen niet zal mogen.
 

jvanhambelgium

Well-Known Member
25 feb 2013
2.673
207
73
Mooie korting
Maar is zo'n basic controller wel handig ? Waar is je scherm dan ? Moet je dan je smartphone ergens aankoppelen?
Die "Smart" controller is wel een pak cooler natuurlijk, maar kost weer extra.
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.707
418
98
Earth
Maar is zo'n basic controller wel handig ? Waar is je scherm dan ? Moet je dan je smartphone ergens aankoppelen?
Die "Smart" controller is wel een pak cooler natuurlijk, maar kost weer extra.
Idd je smartphone koppelen, dat gaat makkelijker dan ik zelf dacht.
Ik heb al bij reviews gezien dat ze nog een hotspot moeten opzetten ook met die andere controller dus jah.. + je hebt zoiezo altijd je gsm mee
Idd tis cooler, maar tis ook meer gewicht meesleuren, en toch redelijke meerprijs ... maar voor wat he.
Moeilijk
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.707
418
98
Earth
Verdikke kreeg net toelating, ging bestellen is de prijs weer aangepast.
Vraag me wel af, of ze die nu zullen leveren aan diegene die besteld hebben aan de "verkeerde" prijs
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.707
418
98
Earth
Mmm dji mini 3 aangekondigd...
Goesting is er nog steeds

Doordat ik nu een drone heb van iemand anders in bruikleen; kom ik er natuurlijk niet aan..
En zou liever een mini hebben ipv air :)
 

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.473
309
93
Gebruik je die drone in bruikleen veel? Want is allemaal fantastisch maar de vraag is of die na tijdje niet op een zijspoor komt. Zeker als je het maar beperkt mag gebruiken.
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.707
418
98
Earth
Gebruik je die drone in bruikleen veel? Want is allemaal fantastisch maar de vraag is of die na tijdje niet op een zijspoor komt. Zeker als je het maar beperkt mag gebruiken.
Veel is een groot woord he
Op vakantie, altijd.
En dan bij wandelingen, weekendjes weg of bezoekjes ja

Als je dus niet uit je deur gaat en altijd in de buurt blijft dan is een drone niks voor je.

Voor op reis of uitstapjes (zelfs met de fiets) dan scoor je daar wel mee.
Hangt dus af van hoe je het gebruikt..
Maar ik ontken niet dat je idd niet overal mag vliegen.

Leuke review:
 
Laatst bewerkt: