• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Elektrische fiets

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.473
309
93
Goh. Origineel was die €1000. Maar ik vermoed dat ik er maar een €200 van kan krijgen. Wat ik amper de moeite vind.. Als ik dan eens de e-bike eens niet wil gebruiken ga ik er maar spijt van hebben.
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.707
418
98
Earth
Ik heb origineel 1250 betaald en heb er 950 voor gekregen, en er was iets afgebroken
De tweede heb ik 700 voor betaald, is i dunno hoe oud, en nog 375 voor gekregen

Hoe oud is die van jou?
Ik zeg het, mtb zijn niet te verkrijgen, ze smeken erom

Als die van jou 1000 was, kun je vermoedelijk ook nog tegen de 400 krijgen
 

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.473
309
93
Hij is al 6-7 jaar oud. Proberen kan idd geen kwaad...
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.707
418
98
Earth
Ja die van mij ook, denk zelfs 10
Voor mij hoef je niet he, ik zeg het maar :p
 

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.473
309
93
Weet ik wel... Maar staat hier niets te doen. Staat nog een oudere damesfiets ook. Kan ik eventueel ook eens proberen te verkopen. Beetje opruimen kan geen kwaad.

Zal al eens starten met er een foto van te maken... Kan ik nog altijd zien wat ik er mee wil doen.
 

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.473
309
93
Je gaat er dus niet eens mee kunnen rijden voor te testen. Maar wou je die niet gebruiken voor werk? Want hier heb je toch ook geen bagage drager op?
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.707
418
98
Earth
Nee idd
MAar ik ben wel gewoon van op cube te zitten he
Ik had 2 cubes
Uiteindelijk is het profiel en het gedrag hetzelfde hoor.
Bagagedrager kan er op he

De vraag is welke vd 2
 

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.473
309
93
De eerste is sportiever. De 2de is braver en ziet er meer uit als een citybike. De eerste zijn middenframe is ook stuk lager. Als ik zou moeten kiezen zou ik eerste nemen.
 

krikri

Well-Known Member
3 mei 2015
1.509
156
66
Ga er eens mee rijden dan weet je meteen welke het beste voor je is 😌 Weet ook dat je hem bij de fietshandelaar zeker 10 % goedkoper kan krijgen, nadeel is wel dat je waarschijnlijk langer moet wachten. Kan je bij bikestor ook op onderhoud met je fiets, Of ga je alles zelf doen?

...heb mijn fiets eerder op het jaar bij de fietshandelaar gekocht. Hij is 1 uur bezig geweest met het opnemen van m’n lichaamsmaten. Daarna moest ik plaatsnemen op een geijkt referentiekader. Na dit alles heeft hij de constructeur opgebeld en in overleg met hun het juiste kader gekozen, stuur en zadel alsook lengte van trapas etc... bij levering van de fiets heeft hij m’n schijfremmen laten bleaden en er nieuwe olie ingespoten, alsook de ketting vervagen. Vervolgens moest ik plaatsnemen en heeft hij de plaatjes van m’n klikpedalen vastgezet rekening houden met de natuurlijke stand van m’n voeten.

ter info ... m’n fiets koste 1600 euro - inclusief 10 % korting op de internetprijs, hij heeft geen eurocent gevraagd voor al het extra werk. Gevolg is wel fenomenaal, die fiets zit als gegoten.

moest ik in uw schoenen staat zou ik toch eens de moeite doen om eens langs een deftige fietswinkel langs te gaan, het kan nooit kwaad, en mischien wordt je ook aangenaam verrast. Het staat natuurlijk iedereen vrij te doen en laten wat ie wil.. tis maar omdat je hier op het forum de vraag stelt.

Wat ook wel facineerend is, Is dat je er een paar maanden over doet om een deurbel van 120 euro te kopen, en dat vanuit elk mogelijk perspectief bekijkt .. .terwijl je een fiets van 2700 euro gewoon online koopt op het gevoel😊 Een mens zou toch denken dat die fiets je meer levensvreugde gaat geven dan ...
 
Laatst bewerkt:

jvanhambelgium

Well-Known Member
25 feb 2013
2.673
207
73
Wat ook wel facineerend is, Is dat je er een paar maanden over doet om een deurbel van 120 euro te kopen, en dat vanuit elk mogelijk perspectief bekijkt .. .terwijl je een fiets van 2700 euro gewoon online koopt op het gevoel😊 Een mens zou toch denken dat die fiets je meer levensvreugde gaat geven dan ...
8-)
 
  • Haha
Reactions: ToothLess

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.473
309
93
krikri krikri idd! Zelfde verhaal bij. Inclusief een gratis eerste onderhoud na x km. Maar dat zal jij ook wel gekregen hebben...
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.707
418
98
Earth
Ga er eens mee rijden dan weet je meteen welke het beste voor je is 😌 Weet ook dat je hem bij de fietshandelaar zeker 10 % goedkoper kan krijgen, nadeel is wel dat je waarschijnlijk langer moet wachten. Kan je bij bikestor ook op onderhoud met je fiets, Of ga je alles zelf doen?

...heb mijn fiets eerder op het jaar bij de fietshandelaar gekocht. Hij is 1 uur bezig geweest met het opnemen van m’n lichaamsmaten. Daarna moest ik plaatsnemen op een geijkt referentiekader. Na dit alles heeft hij de constructeur opgebeld en in overleg met hun het juiste kader gekozen, stuur en zadel alsook lengte van trapas etc... bij levering van de fiets heeft hij m’n schijfremmen laten bleaden en er nieuwe olie ingespoten, alsook de ketting vervagen. Vervolgens moest ik plaatsnemen en heeft hij de plaatjes van m’n klikpedalen vastgezet rekening houden met de natuurlijke stand van m’n voeten.

ter info ... m’n fiets koste 1600 euro - inclusief 10 % korting op de internetprijs, hij heeft geen eurocent gevraagd voor al het extra werk. Gevolg is wel fenomenaal, die fiets zit als gegoten.

moest ik in uw schoenen staat zou ik toch eens de moeite doen om eens langs een deftige fietswinkel langs te gaan, het kan nooit kwaad, en mischien wordt je ook aangenaam verrast. Het staat natuurlijk iedereen vrij te doen en laten wat ie wil.. tis maar omdat je hier op het forum de vraag stelt.

Wat ook wel facineerend is, Is dat je er een paar maanden over doet om een deurbel van 120 euro te kopen, en dat vanuit elk mogelijk perspectief bekijkt .. .terwijl je een fiets van 2700 euro gewoon online koopt op het gevoel😊 Een mens zou toch denken dat die fiets je meer levensvreugde gaat geven dan ...

Naar een handelaar gaan, heeft geen nut.
Rondgebeld naar 10 winkels.. NIETS echt NIETS
ALLES uitverkocht voor 2020 en 2021
Ze hebben serieus problemen !!!
Enkel de online winkels hebben nog stock
En ook daar... zeer miniem

Ik had een 21 inch
Dat stemt overeen met XL
Die zwarte en rode.. helaas ook , geen stock in xl
uitverkocht
enkel nog in L , de rest: jup je leest goed: uitverkocht

Tis echt een ramp.
Dus het voorstel om naar de lokale.. en daar te testen. FORGET IT
Niet mogelijk !

Dus serieus dilemma.
Nu vandaag dan toch 5 lokale winkels bezocht, verste op 40km.... afstand
En ook daar:
UITVERKOCHT

Man man, ik zal mogen blij zijn als ik een fiets heb.

Nu de ene winkel raadde mij een grootwarenhuis van fietsen aan.. hij heeft me doorverwezen want normaal kan dat blijkbaar niet.

Kort gezegd: ook daar UITVERKOCHT voor wat ik zoek.
Echter 1 model: te nemen of te laten
Zowel in 19 inch (large) als 21 inch (xlarge)


Testrit gedaan, ding vliegt !
Ik zal er voor gaan denk ik
Deze maar dan met zwarte banden
 

krikri

Well-Known Member
3 mei 2015
1.509
156
66
Veel plezier ermee. 🥳 welke heb je nu gekocht voor je vrouw? Ook een mbt?