• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Even kennismaken

DirkA

Member
30 okt 2021
4
1
11
53
Nieuw hier, net geregistreerd omdat ik wel eens wou ontdekken wat er in eigen land te beleven valt op het vlak van forumactiviteiten.
Normaal zit ik enkel op HTforum bij onze Noorderburen, maar ik hoop het hier even leuk (of leuker) te gaan vinden...time will tell ;-)

Zelf ben ik al wel even bezig met deze fijne hobby, die intussen zelfs is uitgegroeid tot een zaak in zelfstandig bijberoep met de naam "Sweetspot Audio" (ik zocht al even op forumsponsor via de zoekfunctie, maar vond weinig concreets > doen we daar niet aan op dit forum?), waarmee ik me naast het leveren en plaatsen van apparatuur uit een zorgvuldig gekozen merkaanbod vooral focus op akoestische optimalisatie van de luisteromgeving...passief waar mogelijk, actief waar nodig.

Ik ben vooral bezig & geïnteresseerd in geluid, dus daar ligt mijn eigen focus ook, al kan ik een mooi beeld natuurlijk ook wel appreciëren.

Als ik met geen van beide bezig ben, dan werk ik in de AV-industrie aan de productionele kant, in een bedrijf wat dagelijks bezig is met het ontwerpen/uitwerken/bouwen van allerhande events gaande van privé feesten tot mega-concerten, festivals, beurzen, musicals, tv-shows, etc etc... dus de stap naar deze verslavende hobby is voor mij bij momenten snel gemaakt :)
 

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.478
309
93
Leuk dat je van hobby je beroep kan maken! Het forum hier is een stuk kleiner... Wij hebben hier wel enkele sponsors maar dat is niet geregeld zoals het bij het HT forum is.
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Welkom Dirk ! Het is hier idd een pak rustiger en kleiner dan op htforum.
Deze meesten van ons zitten daar ook.
Zelf merk ik, dat ik meer hier dan daar kom en post :)
 

DirkA

Member
30 okt 2021
4
1
11
53
Thanks ;)
Ik zie hier inderdaad wel wat bekende namen, maar ook vrij veel slapende (figuurlijk dan) leden, die maw nooit wat posten...maar da's een fenomeen wat je op alle fora hebt.
 

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.115
324
113
Welkom Dirk! En bedankt voor jouw donatie.
Zelf was ik vroeger ook actief op HTforum.nl toen mijn HT in opbouw was, maar nu ben ik minder actief bezig met HT/audio en geniet ik vooral van m'n ruimte.
Over een dik jaar verhuizen we en dan komt er een nieuwe HT.