• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Even voorstellen

danny373

Member
15 mrt 2015
35
0
9
Hallo,

sinds vandaag nieuw op het forum, kom uit Nederland en ben al jaren met audio apparatuur bezig. Veder Hoop nog het een en ander bij te leren, door te lezen en te vragen.

door de tijd heb ik al verschillende opstellingen gehad, tot het punt waar ik nu ben aangeland. De speaker opstelling van de fronts kan iets verbeterd worden, maar heb te doen met een vrouw in huis die ook wat te vertellen heeft
1f609.png
Mijn volgende project is de aanschaf van een andere subwoofer, maar dit moet nog even op zich laten wachten.

Hieronder wat foto's van de opstelling thuis.

2qk074o.jpg


2hcj5es.jpg
28qrghi.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Hallo en welkom op het forum Danny!

Voor jou leuke opstelling te tonen hebben we een appart subforum: Showcase

Daar kan je eens kijken wat andere hebben gemaakt en kan je natuurlijk je eigen materiaal tonen!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

mysteryliner

Member
9 okt 2014
591
0
19
WElkom Danny.

Ik ben alvast benieuwd om meer te lezen over je opstelling en materiaal!

Heb je al een bepaald type subwoofer in gedacht? En wat is momenteel je opstelling? We kunnen 3 speakers zien, maar we zijn even benieuwd indien er van achter ook geluid komt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

danny373

Member
15 mrt 2015
35
0
9
Bedankt voor het onthaal. Ben nog even zoekende, zal mijn verhaal voortzetten in de showcase. Hier zal ik ook mijn surround speakers laten zien.

Groet, Danny
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Hi Danny,

Van harte welkom op ons Vlaams forum
263a.png
Je schrijft "ik kom uit Nederland" dus je bent nu woonachtig in België... regio?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

danny373

Member
15 mrt 2015
35
0
9
Joske007 zei:
Hi Danny,

Van harte welkom op ons Vlaams forum
263a.png
Je schrijft "ik kom uit Nederland" dus je bent nu woonachtig in België... regio?
Ik kom en woon in Nederland, in het mooie Spijkenisse
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Welkom Danny.

Zie dat je een Mac Mini gebruikt als een mediaspeler ( goeie beslissing trouwens
1f609.png
), maar welke applicatie gebruik je precies, op je derde foto is me dat niet helemaal duidelijk ?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

danny373

Member
15 mrt 2015
35
0
9
Stiibun zei:
Welkom Danny.

Zie dat je een Mac Mini gebruikt als een mediaspeler ( goeie beslissing trouwens
1f609.png
), maar welke applicatie gebruik je precies, op je derde foto is me dat niet helemaal duidelijk ?
Hallo Tiibun,

bedankt voor je welkom.

4 weken geleden ben ik overgestapt van Dune, naar Mac Mini als media player. De beweeg redenen waren dat ik wat meer flexibiliteit wilde. Overigens is de Dune een prima player. Ik gebruik Plex als mediacenter en dit bevalt heel goed moet ik zeggen. De Mac Mini wordt alleen voor films gebruikt en een beetje internetten op een 55" scherm
1f606.png


Als vervend Apple gebruiker, moest het de Mac Mini worden
1f44d.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Exact dezelfde weg die ik heb gevolgd. Dune staat hier wel nog, maar vangt eigenlijk alleen maar stof momenteel. Nou ja heb legio mediaspelers gehad, er zwerft hier ook nog wel een Apple TV 3 rond, en ook ooit een paar Mede8er gehad.

Plex is inderdaad héél gemakkelijk in gebruik, ja voor de XMBC/Kodi fans, zelfs gemakkelijker dan de 'grote broer'
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator: