• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

FACTS

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Hehe zalig toch.
Speel je geen boardgames? ook zo leuk.. en twordt weer winter... ideaal !
Ik wil graag zelf "Nemesis"
 

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.115
324
113
Ik ben daar een keer geweest omdat ik meegevraagd werd. Ik vond het toen veel te druk. Ik ben ook geen verzamelaar maar vond vooral de kostuums en life like R2D2's knap :)
Maar 1 keer is goed geweest voor mij
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Mocht er iemand de zaterdag gaan en koopjes weten, laat het gerust weten. Ik ga de zondag
 

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Jaren geleden eens geweest, maar tja anime BD releasss vinden aan aanvaardbare prijzen zat er toen niet echt in, en nu wellicht nog altijd niet.

Misschien voor figures maar dat zal voor een volgende keer zijn, want lukte me niet vandaag en ook niet morgen.
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Tkomt weer dichterbij.
Ik ging eigenlijk skippen, maar zoonlief is games of thrones aan het zien en er volledig weg van.
Sterker , hij wil terug naar facts en het zwaard van John Snow kopen :p
 
  • Vind ik leuk
Reactions: John Carlton

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.115
324
113
Ik ga er waarschijnlijk naar toe, maar dan op de stand van een vriend die custom game PC's maakt (FENN Systems)
 
  • Vind ik leuk
Reactions: Skank

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Oh je gaat er achter de stand staan?
Ik passeer dan wel es, als je je nr geeft :p
 

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.115
324
113
Oh je gaat er achter de stand staan?
Ik passeer dan wel es, als je je nr geeft :p
Onder voorbehoud dat ik opvang vind voor ons zoontje, want mijn vriendin moet het hele weekend werken.
Ik spring daar wat bij als flexijob en bouw de watergekoelde PC’s
 

PreDaToR

Active Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
205
46
36
Grote kans dat ik ook even de trip zal maken. Is alweer een editie of 4 geleden
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Terug van facts
Was super leuk
Tevele gekocht

2 pop's
1 samurai zwaard van the last samurai
Bordspel memoir 44 :)
 
  • Vind ik leuk
Reactions: PreDaToR

PreDaToR

Active Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
205
46
36
Ik ben ni gegaan. Mn vrouw en kinderen wilden gisteren gaan maar zo last minute nog zo dingen beslissen kank niet goed tegen(is toch1.5uur rijden enkel) ook was het gisteren al om 17:00 dicht dus da is sowieso niet zo interessant.
Comic con Brussel gaan we wel naartoe, eerste x voor mij een comic con
 

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.115
324
113
Terug van facts
Was super leuk
Tevele gekocht

2 pop's
1 samurai zwaard van the last samurai
Bordspel memoir 44 :)
Ik ben het hier uit het oog verloren. Ik was er gisteren de hele dag, maar op de stand. Het was de hele dag zo druk dat ik niet eens in snel mijn toer heb kunnen doen. Had graag de makershal wel gezien.

Toevallig niet langs geweest bij de stand met de custom PC’s en waar we met vloeibare stikstof aan het overclocken waren?
 

Chr1st0f

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
1.912
242
73
Toevallig niet langs geweest bij de stand met de custom PC’s en waar we met vloeibare stikstof aan het overclocken waren?

Ik ben voor de eerste keer met mijn zoon geweest, het was leuk maar ik had er meer van verwacht.
Mooie pc's gezien op die stand en ik zag ze inderdaad bezig met de vloeibare stikstof.
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Ik ben het hier uit het oog verloren. Ik was er gisteren de hele dag, maar op de stand. Het was de hele dag zo druk dat ik niet eens in snel mijn toer heb kunnen doen. Had graag de makershal wel gezien.

Toevallig niet langs geweest bij de stand met de custom PC’s en waar we met vloeibare stikstof aan het overclocken waren?
JA :)
Sjieke dingen, maar jou niet gezien