• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Fornuis

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.478
309
93
Beste is Aga... Maar dat is ook niet te betalen. Heb je ook niet in inductie denk ik.

Wij hebben een Falcon en zijn daar super tevreden van. Hier ga je zeker iets vinden naar je keuze. Ik veronderstel dat je met een fornuis bedoeld een mix van oven(s) en gas of inductie vuur? Tegenwoordig kopen de meeste gewoon een inbouw inductieplaat of gas in hun keuken. Dus geen volledig apparaat met alles in.
 

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.150
68
58
Hier is het Miele en niks anders (want anders past mijn inbouwgat nietmeer . ;)
 

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.150
68
58
Is waar Zenne , wou mijn vorige Miele gasfornuis ook vervangen (was tenslotte al 15 jaar oud ) en ben gaan kijken naar andere merken voor dezelfde grootte en ze hadden deze wel maar de overbouw (het randje ) waar ze op liggen droeg niet volledig of zelfs gewoon niet .
Heb dan terug een Miele gekocht en deze past probleemloos . Wel een vuur van 94 cm .
Dus eerst uw gat eens opmeten en maten vergelijken . ;)

(bij standaard vuren van 60 cm heb je dat probleem niet denk ik , zijn standaard maten dan )
 

John Carlton

Well-Known Member
16 mei 2014
825
220
53
Gent

Wij hebben alvast een Brandt. Hebben dat bewust gekozen in onze vorige woning (was toen testaankoop winnaar).
In ons nieuwe woning...steekt exact dezelfde kookplaat 😂 Heel blij van