• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Forum feedback en vragen

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.141
68
58
In safari geen probleem met explorer 11 werkt er niets meer.
1f609.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Chr1st0f

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
1.910
242
73
Hier geen problemen met IE11.   Update: Oei, te vroeg geroepen, afbeelding toevoegen lukt inderdaad niet, alles hangt dan vast.   ps. IE10 en IE11 is maar rommel, al veel site tegen gekomen die niet werken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.707
418
98
Earth
wie gebruikt er nu nog IE
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Gebruiker liever chrome, snelle JS engine...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

rho

Active Member
13 aug 2013
1.133
0
39
Zijn er nog vorderingen wat die e-mail problemen betreft? Ik krijg nog steeds geen meldingen als er gereageerd is in een topic waar ik aan deelneem. Ik vind het forum zo eigenlijk haast onbruikbaar.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.707
418
98
Earth
Zijn er nog vorderingen wat die e-mail problemen betreft? Ik krijg nog steeds geen meldingen als er gereageerd is in een topic waar ik aan deelneem. Ik vind het forum zo eigenlijk haast onbruikbaar.
    We zijn er mee bezig, hold on. Eind deze week ,of week erop zal het wel opgelost zijn
 
Laatst bewerkt door een moderator:

rho

Active Member
13 aug 2013
1.133
0
39
Da's goed nieuws! Want op zich is dit toch wel een tof forum.
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Heb er gisteren in razernij ook ff achter gezocht en vond het ook ni
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Btw, kan er geen vaste regel komen dat er in de shoutbox over geen enkele serie gepraat word? Dit zou enkel in de bevoegde topic mogen gebeuren vind ik.Zo heeft iedereen de keuze om dit al dan niet te gaan volgen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Xenomorph

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
2.067
89
53
Btw, kan er geen vaste regel komen dat er in de shoutbox over geen enkele serie gepraat word? Dit zou enkel in de bevoegde topic mogen gebeuren vind ik.Zo heeft iedereen de keuze om dit al dan niet te gaan volgen.

Ja,we weten het nu ondertussen al, Djaxx...was een lapsus linguae maar dan met de vingers! Zal niet meer gebeuren en ga mij enthousiasme wat temperen de volgende keer!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.707
418
98
Earth
Ja,we weten het nu ondertussen al, Djaxx...was een lapsus linguae maar dan met de vingers! Zal niet meer gebeuren en ga mij enthousiasme wat temperen de volgende keer!

Los daarvan vind ik het misschien wel een goed idee v djaxx
 
Laatst bewerkt door een moderator: