• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Forum feedback en vragen

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Ja,we weten het nu ondertussen al, Djaxx...was een lapsus linguae maar dan met de vingers! Zal niet meer gebeuren en ga mij enthousiasme wat temperen de volgende keer!

Wat is het nu weer me u jong, ik spreek u hier toch nergens aan? Een vaste regel zou hier gewoon voor moeten komen


.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Ja nee toch? Serieus, waarom?
  Denk dat jullie dit beter via PM doen, daar heeft de rest van het forum mijn inziens geen zaken mee.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Is er de mogelijkheid om met spoilertags te werken op het forum of kan dit voorzien worden? zeer handig voor de serie topics natuurlijk.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

rho

Active Member
13 aug 2013
1.133
0
39
Ja, dat zou ik ook wel eens willen weten. Ik durf die topics haas niet te lezen. Ik haat spoilers!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.707
418
98
Earth
Demon?
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Xenomorph

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
2.067
89
53
Altijd problemen met sessies time out bij het typen van berichten, heb al mijn cookies verwijderd maar blijft duren, very annoying! monster

<woltlab-quote data-author="" data-link=""> Je sessie is vervallen, gelieve opnieuw in te loggen.

Stacktrace:

#0 /home/hometh1q/public_html/wcf/lib/action/AbstractSecureAction.class.php(25): wcf\action\AbstractSecureAction->checkSecurityToken() #1 /home/hometh1q/public_html/wcf/lib/action/AJAXInvokeAction.class.php(79): wcf\action\AbstractSecureAction->readParameters() #2 /home/hometh1q/public_html/wcf/lib/action/AJAXProxyAction.class.php(48): wcf\action\AJAXInvokeAction->readParameters() #3 /home/hometh1q/public_html/wcf/lib/action/AbstractAction.class.php(48): wcf\action\AJAXProxyAction->readParameters() #4 /home/hometh1q/public_html/wcf/lib/action/AJAXInvokeAction.class.php(63): wcf\action\AbstractAction->__run() #5 /home/hometh1q/public_html/wcf/lib/system/request/Request.class.php(58): wcf\action\AJAXInvokeAction->__run() #6 /home/hometh1q/public_html/wcf/lib/system/request/RequestHandler.class.php(108): wcf\system\request\Request->execute() #7 /home/hometh1q/public_html/index.php(10): wcf\system\request\RequestHandler->handle('wbb') #8 {main}
</woltlab-quote>
 
Laatst bewerkt door een moderator:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Ik vermoed dat dit door de bugged seo addon komt, maar deze nu uitschakelen is een slecht idee omdat dan tal van forum urls niet meer werken... het is echt nog wachten tot forum versie 4.1, waar die addon wegkan.....
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Een zin beginnen met het @ karakter resulteert in iets vreemds, zie schermafbeelding.

Screen%20Shot%202015-01-29%20at%2017.17.44.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Niets vreemds aan hoor! met een "@" teken kan je users aangeven.

Bijvoorbeeld:
@demon

@Stiibun tagged je.

@film
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Geprobeerd met Chrome, geen probleem met Safari browser
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
@demon, dat weet ik en normaal gebruik ik dat ook, maar Chrome wil er niet aan meedoen, zodra je dat karakter gaat ingeven krijg je scherm zoals op mijn screenshot.

Trouwens ook geen probleem met Firefox. Dus alleen een probleem met Chrome.

Thank you Google ... not misslelauncher
 
Laatst bewerkt door een moderator:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Stiibun zei:
zodra je dat karakter gaat ingeven krijg je scherm zoals op mijn screenshot.
Dat is precies een of andere vage mobile interface dat ik zie op je screenshot....
 
Laatst bewerkt door een moderator:

luckske

Well-Known Member
13 apr 2014
1.651
47
61
Stiibun zei:
@demon, dat weet ik en normaal gebruik ik dat ook, maar Chrome wil er niet aan meedoen, zodra je dat karakter gaat ingeven krijg je scherm zoals op mijn screenshot.

Trouwens ook geen probleem met Firefox. Dus alleen een probleem met Chrome.

Thank you Google ... not misslelauncher
Vreemde interface inderdaad.

Ik kan het hier niet nabootsen - als ik @naam doe en de naam selecteer uit de dropdown gebeurt er niets vreemds onder Chrome (nieuwste versie). Ik zit wel nog op 10.9 en niet Mavericks.

edit: 't lijkt die "klips" plugin te triggeren
 
Laatst bewerkt door een moderator:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
luckske zei:
edit: 't lijkt die "klips" plugin te triggeren
Kan je exact zeggen wat te doen om het te triggereren, kan kijken of ik een bug kan submiten bij forum makers
1f609.png
 
Laatst bewerkt door een moderator: