• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Forum feedback en vragen

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
OK eerste aftrap in een feedback/vragen onderdeel van het nieuwe forum.   Zal vast aan mij liggen, maar zou het kunnen dat 'k als gewoon forumlid geen bijlages aan een PM kan hangen ?   'k zie in ieder geval niet meteen een knop voor beheer bijlage(s).
 
Laatst bewerkt door een moderator:

nielvm

Active Member
19 feb 2013
1.005
14
43
Kan dit dan wel op andere fora? Nog nooit geprobeerd denk ik...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
OK eerste aftrap in een feedback/vragen onderdeel van het nieuwe forum.   Zal vast aan mij liggen, maar zou het kunnen dat 'k als gewoon forumlid geen bijlages aan een PM kan hangen ?   'k zie in ieder geval niet meteen een knop voor beheer bijlage(s).
  Enkel beheer kan dit... hoewel het maar een permissie is... Verder hebben de meeste forums dit uitstaan
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Kan dit dan wel op andere fora? Nog nooit geprobeerd denk ik...
  op htforum in ieder geval niet, op een ander forum ( Mac ) waar 'k vaak kom ook niet.   Op mijn eigen forum ? shit 'k zou het eigenlijk niet weten
263a.png
   
Enkel beheer kan dit... hoewel het maar een permissie is... Verder hebben de meeste forums dit uitstaan
263a.png
  Het beheer en de mods beslissen. Vermoed dat jullie wel een eigen forumonderdeel hebben om dergelijke zaken te bespreken
1f609.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.707
418
98
Earth
Ik wist zelfs niet dat je bijlages aan een pm kon hangen
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.707
418
98
Earth
op htforum in ieder geval niet, op een ander forum ( Mac ) waar 'k vaak kom ook niet.   Op mijn eigen forum ? shit 'k zou het eigenlijk niet weten
263a.png
      Het beheer en de mods beslissen. Vermoed dat jullie wel een eigen forumonderdeel hebben om dergelijke zaken te bespreken
1f609.png
    StefaanD,   Request denied
1f609.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Geen probleem, heb wat 'k je wou zenden, aanpassing logo bovenaan, al in een draadje geplaatst. Maar er zal wel een zijweggetje zijn om wel bijlages mee te zenden met een PM voor leden. Via de knop Mijn Media in een berichtvenster bijvoorbeeld
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.707
418
98
Earth
Is het een idee om bij "films" een sticky te plaatsen, dat wanneer je een nieuw filmtopic aanmaakt, je: 1. het jaartal tussen haakjes zet in het "onderwerp" 2. Eerst info plaatst (copy+paste) van moviemeter.nl 3. Daarna een trailer?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

sam

Member
19 feb 2013
568
10
23
Lijkt mij nogal moeilijk om dat te verplichten. Je kan vandaag een topic plaatsen voor een film die dit najaar uitkomt. Misschien is er op het moment dat de topic start nog geen trailer bekend of een release datum ofzo. Ik vermoed dat iemand, die een nieuw topic start over een te verschijnen film, in de OP zoveel mogelijk informatie zal zetten als mogelijk op dat moment.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.707
418
98
Earth
Lijkt mij nogal moeilijk om dat te verplichten. Je kan vandaag een topic plaatsen voor een film die dit najaar uitkomt. Misschien is er op het moment dat de topic start nog geen trailer bekend of een release datum ofzo. Ik vermoed dat iemand, die een nieuw topic start over een te verschijnen film, in de OP zoveel mogelijk informatie zal zetten als mogelijk op dat moment.
    Mja Langs de andere kant kan je dan zeggen van: wat ga je over de film posten als er nog geen plot enz bekend is.. Je zou in theorie nu een topic kunnen openen over The amazing spider man 2, maar er is haast nog niks over geweten, wat ga je dan zeggen? lol
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.707
418
98
Earth
Doen we terug een ledenlijst zoals op het oude forum?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

chaka

Member
19 feb 2013
275
0
21
Daar ik geen topic kan openen in de te koop sectie. Is hier een limiet op dmv van uw aantal berichten?? Kan dit niet lager gezet worden voor een tijdje?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Daar ik geen topic kan openen in de te koop sectie. Is hier een limiet op dmv van uw aantal berichten?? Kan dit niet lager gezet worden voor een tijdje?
  Stijn heeft dit blijkbaar op 30 gezet... ik zal eens zien wat eraan gedaan kan worden
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.707
418
98
Earth
Ik heb het op 30 gezet ja.. Waarom ? Simpel , omdat we vroeger ook op ons oude forum gewoon leden hadden die zich registreerden om gewoon dingen te koop te plaatsen en dan terug te verdwijnen..   Is 30 berichten dan zoveel?   Wat denken anderen hierover? Lager instellen?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

chaka

Member
19 feb 2013
275
0
21
30 voor op een nieuw forum. Is dat enkel voor het topic aan te maken of ook om te kunnen reageren in een te koop topic?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

chaka

Member
19 feb 2013
275
0
21
30 is veel voor een 2 dagen oud forum   Misschien kan je voor leden van het oude forum een uitzondering instellen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.707
418
98
Earth
30 voor op een nieuw forum. Is dat enkel voor het topic aan te maken of ook om te kunnen reageren in een te koop topic?
  Minimum 30 posts voor je in het verkoopforum kan posten
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.707
418
98
Earth
30 is veel voor een 2 dagen oud forum   Misschien kan je voor leden van het oude forum een uitzondering instellen.
  Wil ik wel doen ja.. Maar dan moet ik jullie indelen in groepen ofzo?   Ofwel stel ik het even op 0, en na een maand ofzo, plaats ik hem terug op 30 of iets anders We zijn het aan het bespreken op het mod gedeelte
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.707
418
98
Earth
Chaka, Regels zijn aangepast naar minimum 10 berichten
1f609.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

chaka

Member
19 feb 2013
275
0
21
Das al beter. Kan ik al aan 6 personen verkopen
263a.png
  Heb het op andere site gezet en de dag dat er meer dan 20 personen met meer dan 10 post zijn zal ik het hier ook in de te koop rubriek zetten
 
Laatst bewerkt door een moderator: