• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Forum onderdeel: bronnen

rho

Active Member
13 aug 2013
1.133
0
39
Waarom is er geen apart forumonderdeel "bronnen", onder "Hardware"? Er is enkel een onderdeel voor mediaspelers en htpc's. Maar er bestaan ook nog steeds bluray spelers en zelfs CD/SACD en DVDA spelers. Of kijk ik er weer overheen?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Klopt volledig! Goeie vraag. Mods, toevoegen?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Misschien dat het er op het oude forum wel was... maar dat er gewoon niet gepost werd, en ik daarom besloten had om het weg te laten? I dunno
 
Laatst bewerkt door een moderator:

rho

Active Member
13 aug 2013
1.133
0
39
Of voeg bij mediaspelers gewoon toe dat je er ook over andere digitale bronnen vragen kan stellen. Dan hoeft er geen apart forumonderdeel bij te komen waar misschien nauwelijks in gepost wordt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Even afwachten wat andere mods vinden
 
Laatst bewerkt door een moderator:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Ik zou dit bij media spelers toevoegen, té gek om nog een nieuw (sub)forum aan te maken, maar 'bronnen' zou ik dit niet noemen.   Eerder iets ivm: Mediaspelers, blu-ray, dvd-spelers en htpc ofzo.   Waarom? Zoek machine optimalisatie waardoor mensen ons forum nog beter gaan kunnen vinden
1f609.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Eerder iets ivm: Mediaspelers, blu-ray, dvd-spelers en htpc ofzo.


Waarom? Zoek machine optimalisatie waardoor mensen ons forum nog beter gaan kunnen vinden
1f609.png
Ja anders denken die Spa drinkers ook dat ze hier wat te zoeken hebben met die Bronnen
1f609.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

rho

Active Member
13 aug 2013
1.133
0
39
Voor mij werkt dat ook hoor. Zolang er maar duidelijk is dat er naast specifieke mediaspelers (zoals de Dunes en Popcorns etc.) en htpc's ook over andere digitale weergevers kan gepost worden, ben ik al heel tevreden.
1f606.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

nielvm

Active Member
19 feb 2013
1.005
14
43
Jup, mag van mij ook allemaal samen in 1 topic.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.478
309
93
Zou het ook gewoon toevoegen. Bronnen zou ik zeker niet gebruiken want vind ik persoonlijk maar een domme benaming. Erger mij daar op het NL forum soms ook aan dat dit zo noemt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Ik pas het vanavond aan
 
Laatst bewerkt door een moderator:

rho

Active Member
13 aug 2013
1.133
0
39
Zou het ook gewoon toevoegen. Bronnen zou ik zeker niet gebruiken want vind ik persoonlijk maar een domme benaming. Erger mij daar op het NL forum soms ook aan dat dit zo heet. (edit by rho
1f609.png
)
  Waarom stoort je dat? Het zijn toch de bronnen die het signaal aanbieden aan de versterker. Hoe zou je het dan noemen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Chr1st0f

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
1.912
242
73
Ik zou "Mediaspelers, Blu-ray spelers, Htpc's,..." hernoemen naar bronnen. het is een beetje onnozel om als hoofd menu "Mediaspelers, Blu-ray spelers, Htpc's,..." te hebben en daar dan onder bronnen. Met bronnen dek je heel de lading.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Bronnen trekt gewoonweg op niets. htpc, bluray, ed zal een grotere kans hebben voor een bezoeker hier te krijgen via google, dan het woordje 'bronnen' en verder zegt dat niets, dat woord...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

rho

Active Member
13 aug 2013
1.133
0
39
Ah, op die manier. Voor mij geen probleem hoor.
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator: