• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

forum update

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Hallo beste leden,

Na een jaar hard werken hebben de mensen achter onze forum-software een nieuwe versie uitgebracht met tal van nieuwe features, waaronder:
  • Een verbeterde editor</strong> voor het opmaken van berichten(mobile friendly)
    [*]Post edit history
    [*]<strong>Verbeterde gebruikers notificaties
  • Drag & drop functie in editor
  • Autosave in editor! Gedaan met het verlies van bericht wanneer je sessie vervallen is.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79


Enkele screenshots van de meest zichtbare features
263a.png
 

Bijlagen

  • forum-conversatie.jpg
    forum-conversatie.jpg
    55 KB · Weergaven: 83
  • forum-userpanel.jpg
    forum-userpanel.jpg
    52,2 KB · Weergaven: 82
  • quote-editor.jpg
    quote-editor.jpg
    139,5 KB · Weergaven: 82
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Is er ook sprake van een betere ondersteuning voor Tapatalk
1f615.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Joske007 zei:
Is er ook sprake van een betere ondersteuning voor Tapatalk
1f615.png
Ik zeg het eerlijk: Ik ben TapTalk liever kwijt dan rijk hoor. Maar wat kan er beter? De addon intrigeert alleen de TapTalk api, de functionaliteit ed komt allemaal van TapTalk zelf.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.707
418
98
Earth
tapatalk is super handig
 
Laatst bewerkt door een moderator:

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.101
320
113
Ik vind dat het forum een goeie mobile view heeft. Op de editor na, maar dat wordt dadelijk gefixed
1f44d.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
broodro0ster zei:
Ik vind dat het forum een goeie mobile view heeft. Op de editor na, maar dat wordt dadelijk gefixed
1f44d.png
Normaal is dit nu in orde! Welkom terug allemaal! Bugs, foutjes ed in dit topic graag.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Editor is in de mobiele versie zeker een vooruitgang, eindelijk opmaak knoppen en smiley's invoegen zonder de code te hoeven weten
1f44d.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.101
320
113
De mobile editor ziet er goed uit! Enkel in de chat nog een klein probleempje. M'n letters en cursor verdwijnen achter de send knop.

Heb een screenshot in de bijlage gestoken.
 

Bijlagen

  • image.jpg
    image.jpg
    141 KB · Weergaven: 35
Laatst bewerkt door een moderator:

luckske

Well-Known Member
13 apr 2014
1.651
47
61
broodro0ster zei:
De mobile editor ziet er goed uit!

Enkel in de chat nog een klein probleempje. M'n letters en cursor verdwijnen achter de send knop.

Heb een screenshot in de bijlage gestoken.
Dat was bij mij ook al voor de update eigenlijk
1f606.png


@demon : Uw paypal zit nog in sandbox mode op dit moment
 
Laatst bewerkt door een moderator:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
De mobile editor ziet er goed uit! Enkel in de chat nog een klein probleempje. M'n letters en cursor verdwijnen achter de send knop.

Heb een screenshot in de bijlage gestoken.
De editor is eindelijk geen gedrocht meer dat Ckeditor noemde!
263a.png


<woltlab-quote data-author="luckske"] Dat was bij mij ook al voor de update eigenlijk
1f606.png
@demon : Uw paypal zit nog in sandbox mode op dit moment [/QUOTE] De shoutbox is niet aangepast, dus zal een foutje binnen die addon zijn.

@luckske eens uitvissen
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.101
320
113
@luckske : Idd, was voor de update al. Maar heb er toen niet over geklaagd omdat de gewone editor ook niet goed werkte en ik dacht dat de forum update het wel ging oplossen
1f606.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

mysteryliner

Member
9 okt 2014
591
0
19
vraagje. Is er een optie, of zou de andere leden het interessant vinden indien subtopics zichtbaar zijn vanaf de hoofdpagina, en je erop kan klikken. Onder de groep "hardware", subgroep "mediaplayers" heb je dan "WD-live", "PopCornhoure" , "Xbmc(Kodi)", "Mede8er-speler" & "Blu-ray spelers" met het aanklikbare blauwe lijntje. Dat gezegd, is maar muggenziften, vind al de nieuwe aanpassingen super
1f44d.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
mysteryliner zei:
vraagje. Is er een optie, of zou de andere leden het interessant vinden indien subtopics zichtbaar zijn vanaf de hoofdpagina, en je erop kan klikken. Onder de groep "hardware", subgroep "mediaplayers" heb je dan "WD-live", "PopCornhoure" , "Xbmc(Kodi)", "Mede8er-speler" & "Blu-ray spelers" met het aanklikbare blauwe lijntje. Dat gezegd, is maar muggenziften, vind al de nieuwe aanpassingen super
1f44d.png
Goh, nog subforums gaan maken is wat té gek denk ik? Zoveel nieuwe topics komen er niet bij in media spelers...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

mysteryliner

Member
9 okt 2014
591
0
19
Nee, ik bedoel dat er links onder de beschrijving van het "subforum" staan dat zijn dan de vaste topics, zoals "mede8er" "Kodi" "WD-live"

weet niet of het gaat, meen gewoon dat ik het op andere plaatsen ooit zie. but again... muggen z search
 
Laatst bewerkt door een moderator:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
mysteryliner zei:
Nee, ik bedoel dat er links onder de beschrijving van het "subforum" staan dat zijn dan de vaste topics, zoals "mede8er" "Kodi" "WD-live"
Ga ik niet doen, het is nu al druk doordat de beschrijving van de belangrijkste forums min of meer speciaal voor google in SEO vorm geschreven is... Als je snel op de hoogte wilt blijven van nieuwe reacties kan je rechtsboven je abonnementen beheren of je op de hoogte gehouden wilt worden ed
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Ah zo. Is dit een bug in de forum software of zou het iets te maken hebben met de update zelf ?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Stiibun zei:
Ah zo. Is dit een bug in de forum software of zou het iets te maken hebben met de update zelf ?
Dit is nog van december, staat los van de update. Alle bijlages gemaakt na 14 december werken hoor. Corruptie komt door een klein server probleem dat ik niet door had en buiten m'n macht lag
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator: