• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

forum update

mysteryliner

Member
9 okt 2014
591
0
19
goede morgen.

Zonet ondervonden dat foto viewer/ verzamelaar. (Zwart scherm waarin je alle foto's uit een post ziet, sideshow enzo) Dat die blijft hangen. (althans op Android tab S, chrome browser)

Toen ik Door Xeno zijn nieuwe HT Showcase ging viel me op dat het eerst heeeeeeel traag ging. en zelfs wanneer ik met de browser controles terug ging. Bijvoorbeeld naar de eerste paginas die ik ervoor bezocht heb, zelfs voor home-theater. Be dan blijft deze foto fotoviewer over je scherm hangen. Enkel het browser tab blad wissen lost dit op.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
mysteryliner" data-link="http://home-theater.be/topic/1091-forum-update/?postID=28811#post28811"> Dat die blijft hangen. (althans op Android tab S zei:
en zelfs wanneer ik met de browser controles terug ging. Bijvoorbeeld naar de eerste paginas die ik ervoor bezocht heb, zelfs voor home-theater. Be
Dat zal komen omdat Xeno zijn afbeeldingen via imgur geladen worden en dus niet van onze server komen.. Die lokaal bij ons opgeslagen staan zouden binnen enkele milli seconde geladen moeten worden. Om dit te testen voeg ik een afbeelding toe aan dit berciht::


De afbeelding is zoals ik met Chrome timde vrij snel, als in binnen één seconden gedownload...
 

Bijlagen

  • Nightwish_c_Ville_Juurikkala-6844.jpg
    Nightwish_c_Ville_Juurikkala-6844.jpg
    434,4 KB · Weergaven: 33
Laatst bewerkt door een moderator:

mysteryliner

Member
9 okt 2014
591
0
19
deze gaat inderdaad heel vlot.

Ik ben nooit naar imgur doorgestuurd. Het was de interne viewer/ slideshow die bleef hangen. maar het zal mogelijk daardoor komen. (FYI de foto's in de eerste post creëren het probleem indien je het wil proberen na te bootsen. Xeno's HT-Living (Update 26/03/2015) )

Maar al bij al lijkt me de overgang super verlopen.
1f44d.png
 
Laatst bewerkt door een moderator: