• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Opgelost Foutmelding 20 afbeeldingen

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
In mijn draadje over wat ik heb gezien, hier dus, kan ik geen overzicht meer plaatsen van wat ik de voorbije maand heb gezien omdat ik een melding krijg dat er niet meer dan 20 afbeeldingen aanwezig mogen zijn in een reactie.

Screen_Shot_2018_02_01_at_14_41_04.png
 

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Zijn dit allemaal die iconen? Want om eerlijk te zijn is 20 afbeeldingen toch een flink aantal.
 

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Dat zijn de icoontjes ja. Bij de vorige overgang naar nieuwe software stond dit ook laag ingesteld en was het geen probleem om dit te verhogen, hoop dat dit nu ook mogelijk is.
 

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Dat zijn de icoontjes ja. Bij de vorige overgang naar nieuwe software stond dit ook laag ingesteld en was het geen probleem om dit te verhogen, hoop dat dit nu ook mogelijk is.

Ik heb dit nu verdubbeld naar 40.. :)
 

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
OK bedankt, lukt nu wel. Helaas zijn er heel wat berichten in dat onderwerp en ook andere die door de forum conversie haast onleesbaar zijn wegens niet goed omgaan met quotes en return karakters. En aangezien ik deze oude berichten niet kan bewerken lijkt dat onderwerp echt nergens meer naar.

Wat is eigenlijk de reden dat er om de twee jaar wordt overgestapt naar nieuwe forum software met alle gevolgen vandien?
 

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Wat is eigenlijk de reden dat er om de twee jaar wordt overgestapt naar nieuwe forum software met alle gevolgen vandien?

95% van de berichten zijn hersteld geweest, maar jammer genoeg niet overal.

Betreffende de conversies: Zoals ik zei, dit is de laatste geweest. We blijven nu binnen het Xenforo framework zodoende er geen vreemde dingen meer gebeuren.

Toen ik bij het forum betrokken werd draaide het nog op een free-hosted site, daarna heb ik het met mijn IPB-license overgezet naar IPB, maar jammer genoeg trok hun laatste nieuwe software op niets en gezien de dure licentie kosten indertijd, ben ik naar Burning Board over gegaan. Deze leken een goede toekomst te hebben, maar ze vonden het precies leuk om elke 2 jaar een major versie uit te brengen die alle thema's en addons breekt en daarnaast is er een te klein addon-ecosysteem.

Met Xenforo heb je de beste software in hand en een groot addon-ecosysteem.

Indien je wilt, kan ik je tijdelijk aan een usergroep toevoegen met unlimited tijd edit zodat je die berichten kan aanpassen.
 

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Bedankt voor de duidelijke uiteenzetting. Je mag me tijdelijk toevoegen aan de gebruikersgroep zodat ik het WiW onderwerp kan aanpassen zodat het er terug wat toonbaar uitzien ;)