• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Gelukkig nieuwjaar!

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Best leden,

Het is weer eens de tijd van het jaar waar we allemaal oud op nieuw zullen vieren, dat het nieuwe jaar jullie veel Home Cinema kijk en luisterplezier mag brengen! Op een jaar tijd is ons kleine en gezellige forum met meer dan 200 bezoekers / dag aan het uitgroeien tot hét grootste HT-forum van België, en laten we er in 2015 nog harder aan werken.

Wat brengt 2015 voor dit forum:
  • Een nieuwe versie van het forum, met diverse nieuwe en verbeterde features, zoals een editor die on mobile wel werkt(de look blijft hetzelfde!)
  • Een samenwerking met @cinedream (HomeAtTheMovies).
  • Verdere groei, met een doelstelling van > 400 bezoekers / dag tegen einde 2015
    1f609.png
Namens het hele home-theater.be team wens ik jullie allen een prettige nieuwjaar toe!
1f606.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

jvanhambelgium

Well-Known Member
25 feb 2013
2.673
207
73
Langs deze weg ook mijn beste wensen voor het nieuwe jaar voor forum-admins als bezoekers. Dat 2015 een jaar mag worden met de nodige upgrades (voor sommigen
1f609.png
, tweaks & tunings en M&G

Mischien deze zomer ergens een heuse M&G BBQ of zoiets organiseren met enkele liefhebbers? Forum-interactie is leuk ... real-life toch meestal wel aangenamer!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

xtian

Member
23 feb 2013
178
1
21
Leuke plannen voor het forum!

Alvast aan iedereen de beste wensen voor 2015
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Chr1st0f

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
1.910
242
73
Alvast beste wensen aan iedereen!

@demon: nog een speciale vermelding voor u, want je bent echt goed bezig. Na het overzetten van het forum vreesde ik er een beetje voor, omdat je niet veel aanwezig was, maar de laatste tijd ga je er echt voor.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Chr1st0f zei:
Na het overzetten van het forum vreesde ik er een beetje voor, omdat je niet veel aanwezig was, maar de laatste tijd ga je er echt voor.
Ik heb altijd periodes dat ik afwezig ben, maar ik volg alles altijd op een afstand. Ik heb een jaar of twee geleden een serieuze burnout gehad en moet serieus opletten met stress, als het even teveel wordt verdwijn ik van de voorgrond en werk ik op de achtergrond door
1f609.png
.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

luckske

Well-Known Member
13 apr 2014
1.651
47
61
Ik ben blij dat ik dit jaar dit knus en gezellig forum ben tegen gekomen. Er hangt hier een veel aangenamere sfeer dan ehm, concurrerende forums. Ik ben dan ook blij dat het forum het goed doet!

Dus ook van mij de beste wensen voor 2015 en dat het nog veel kijk en luisterplezier mag bevatten voor iedereen! Prettige feesten nog!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Graag wens ik aan alle forumleden, niet leden en de mensen die dit mooi en gezellig Vlaamse forum, achter de schermen mee recht houden mijn beste wensen voor het jaar 2015.

Voor iedereen een goede gezondheid en veel zeer plezier met de hobby gewenst
1f44d.png


En zoals Jan ook al aanhaalde, zou een grote M&G in 2015 wel een zeer leuk idee zijn om de leden onderling eens te ontmoeten. Ik schrijf me voor dit idee alvast in
263a.png


Aan allen nog een prettig overgang gewenst.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.101
320
113
Ook mijn beste wensen alle forumleden & de bezoekers ervan!

Ik ben ook zeer blij dat ik dit forum ben tegengekomen, al heeft het me wel veel geld gekost
1f606.png
De sfeer vind ik hier veel beter als op het andere forum.

Ik was opzoek naar een deftige 2.1 set begin 2014 en het is uitgedraaid in een dedicated op zolder lol Maar ik ga er in 2015 vooral veel plezier aan beleven
263a.png
En wie wil mag in 2015 altijd een keer langskomen!


Een M&G BBQ zie ik helemaal zitten!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.707
418
98
Earth
Supergoeie feesten allemaal, prettige eindejaar! Ik geniet elke dag van het forum en ben er reeds van in het begin met Nielvm bij! Het forum kent reeds een lange weg en gaat 9/10 nog een lange weg tegemoet!

Ik ben ook helemaal klaar vr een bbq!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Philip

Well-Known Member
18 nov 2014
1.053
90
65
Kortrijk
Gezellige eindejaarsfeesten iedereen, geef er maar een lap op (rustig mag ook ;))!

Ook ik ben blij dat ik naar hier doorverwezen werd, zeer toffe sfeer hier en ik kijk al uit naar de grote M&G :D!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Xenomorph

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
2.067
89
53
Aan iedereen prettige eindejaar feesten en een vruchtbaar HT-jaar(jaar mag vruchtbaar anders ook zijn
263a.png
Wat die BBQ betreft... zou het niet beter zijn eens iets te organiseren in een Colmar of dergelijke bvb. in Gent? Zo hebben we geen werk, alleen reserveren en als alles goed verloopt kunnen we dan later nog altijd eens een BBQ organiseren!

Whishes,

Gilles
 
Laatst bewerkt door een moderator:

chaka

Member
19 feb 2013
275
0
21
Gezellige eindejaarsfeesten iedereen, geef er maar een lap op (rustig mag ook ;))!

Ook ik ben blij dat ik naar hier doorverwezen werd, zeer toffe sfeer hier en ik kijk al uit naar de grote M&G :D!

ps. Beter goed gejat dan een slecht orgineel
1f609.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.141
68
58
Ook een gelukkige nieuwjaar van mij.
263a.png


Champagne staat al koud in de ijskast , eten is besteld en sebiet gaan halen (we eten dus chinees vandaag) ...dus moet ook niet rijden vandaag.
1f609.png


wat betreft die grote meet en greet....wel best vroeg op voorhand meegeven waar en wanneer...dan kan ik desnoods tijd maken.
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator: