• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Google home

Google home in huis?

  • Yes! Hoe sneller hoe liever!

    Stemmen: 2 11,1%
  • No way! Ik hoef geen afluisterapparatuur in mijn living

    Stemmen: 6 33,3%
  • Misschien

    Stemmen: 2 11,1%
  • Heb ik reeds !

    Stemmen: 4 22,2%
  • Liever andere fabrikant.

    Stemmen: 3 16,7%
  • Geen mening

    Stemmen: 1 5,6%

  • Total voters
    18

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
In 2019 heb ik bij een vriend van me een nest doorbell toegevoegd in zn google home.
Ik weet niet of dit een nest account of een google account is/was.
Dit was de periode dat het werd omgezet.
Nu weet ik ook niet welk mailadres dit was. (hij heeft 2 google adressen, ik heb wel een grote gok.)
Nu geraak ik niet ingelogd op zijn nest account met 1 van die 2 adressen, ook paswoord reset heeft geen gevolg.
Vermits hij 2 adressen heeft, wil hij nu een derde maken (gedaan) om alles daar te koppelen en de andere 2 te deleten.

Nu hoor je het al komen.
Hij heeft zn deurbel gereset, en wil deze toevoegen in zn 3de google adres/home, echter krijgt hij de melding dat hij nog gekoppeld is aan het oude account.
Maar daar geraakt hij dus niet in. (wel in gmail, maar niet in nest), wat doet vermoeden dat hij ergens in nest zit.
Maar paswoord reset lukt daar niet.

Ik heb een mail gestuurd naar 1 of ander google adres van support, maar al 2 dagen geen antwoord.

Weet iemand hulp om alsnog de deurbel te kunnen koppelen aan het nieuwe adres once and for all ?
:)

thx