• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Graag advies bij aankoop 40” tv.

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Voor mijn dochter haar kamer ben ik op zoek naar een 40“ tv.

- Op haar kamer is er geen mogelijkheid om een tv-decoder te plaatsen. Dit betekent dat de belangrijkste eisen voor haar zijn tv-programma‘s kunnen streamen via de Tv-apps op haar smartphone. Dit kan uiteraard ook via een Apple TV.
- Een goede kijkhoek want de tv staat wat schuin opgesteld.
- Budget +/- €500
- De maximale breedte die de tv mag hebben is 92cm
- Gezien de kijkafstand van +/- 4 meter is Full HD voldoende
 

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Rik mag een tweede hands toestel ook? Heb hier nog een Philips PES0001D waar ik echt niets meer doe. Zou wel eens moeten controleren of deze nog wel correct werkt. Heeft HDMI, USB en netwerk aansluitingen en is een 1080p toestel. Is wel 98 cm breed.

Kan voor een bijzonder zacht prijsje jou kant op.
 

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Uiteraard had een 2dehands overname van jou geen enkel probleem geweest, alleen jammer dat deze net te breed uitvalt.
 

krikri

Well-Known Member
3 mei 2015
1.516
158
66
Als je een goede kijkhoek wil is oled de betere optie.. hoe groot wil je de kijkhoek precies?
indien te duur kan mischien een 2e hands plasma te overwegen zijn. imo scoren die beter bij grote kijkhoek dan een moderne led, maar ben je bereid een 2e hands te kopen?
 

krikri

Well-Known Member
3 mei 2015
1.516
158
66
Heb je toch liever een led, kijk dan eens hier... lijstje met tv’s in volgorde op basis van hun viewing angle...

de samsung N5300 is de eerste led tv in de lijst...


 
  • Vind ik leuk
Reactions: Joske007