• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

groot onderhoud!

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Hallo allemaal,

Home-theater.be draait ondertussen al nét iets meer dan een jaar op Xenforo en zoals ik toen beloofde, blijven we gebruik maken van Xenforo en dus er zal géén andere software gebruikt worden. Tijdens de grote onderhoudsbeurt zullen er verschillende dingen gebeuren en wel in deze volgorde:

  • Forum upgraden naar Xenforo 2.1 met tal van nieuwe features! Thema's blijven behouden, evenals de inhoud.
  • Het forum opruimen en de inactieve subfora mergen met actieve(zie sectie opruiming hier beneden)

Nieuwe Key features:
  • Native push notifications on supported devices/browsers
  • Editor button management
  • Enhanced editor integration and advanced BB code option syntax
  • Markdown support
  • Tables
  • Reactions
  • URL unfurling
  • Emoji enhancements including an improved smilie menu with easy emoji access
  • Video uploads
  • Approval queue improvements
  • Guest performance improvements including guest page caching
  • Content bookmarking and sharing
  • A fully featured REST API
  • One click XenForo upgrades and easier add-on installation
  • BB code and rich text editing for profile posts and comments


Forum opruiming:
Wat gaat er weg:
  • Hardware Te Koop --> Wordt samengevoegd met een algemeen 'Te koop forum', scheiding met prefix
  • Blu-Ray & Dvds Te Koop -> Wordt samengevoegd met een algemeen 'Te koop forum', scheiding met prefix
  • Te koop algemeen -> Wordt samengevoegd met een algemeen 'Te koop forum', scheiding met prefix
  • Winkels ---> Vervangen door 'Dealers'

Wat blijft er:
  • Leden
  • Interviews leden ---> Wordt subforum van 'Leden'
  • Leden discussie ---> Wordt subforum van 'Leden'
  • Te koop (zie hier hierboven)
De Home Theater specifieke fora zullen allemaal blijven bestaan! Feedback is gewenst.

Het onderhoud zal waarschijnlijk ergens in de eerste helft van februari gebeuren zodoende ik jullie feedback van de fora merge kan gebruiken.
 

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Spannende tijden :). Vraagje, Font Awesome wordt ook behouden ?
 

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Super. Net even gecontroleerd, kan ook niet anders natuurlijk want de iconen in de editor zijn ook van Font Awesome :)

Ga eens kijken wat verder nog interessant is in de opkomende update.
 

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Ik heb mij vandaag bezig gehouden met het allemaal eens lokaal te testen en een verbeterde default skin(nog steeds op basis van de huidige gemaakt) te maken. De skin houdt ik als verassing, maar de andere leuke opties kan ik wél al uit de doeken doen:

Bookmark eenvoudig berichten en vindt ze later snel en eenvoudig terug!

bookmark01.jpg
Bookmark overzicht

bookmark02.jpg

Bookmarks filteren op basis van zelf gemaakte tags

bookmark03.jpg

Ooh, kijk, we hebben nu ondersteuning voor emojis!
emoshit.jpg

Vind ik leuk, boos, grappig,....
reacties!.jpg

Url voorbeelden, gedaan met clickbait:
urlvoorbeeld.jpg
Super. Net even gecontroleerd, kan ook niet anders natuurlijk want de iconen in de editor zijn ook van Font Awesome :)

De syntax is lichtelijk gewijzigd, ik ga moeten kijken of ik dit automatisch kan aanpassen voor FA dat gebruikt wordt in berichten.

De syntax is bij de lancering van het forum als volgt:
Code:
fa--xf far fa-cogs
 
  • Vind ik leuk
Reactions: Stiibun

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.101
320
113
Top! Ik gebruik nog de 4.1 classic style en daar wordt het logo nog niet goed getoond op Desktop.
 
  • Vind ik leuk
Reactions: demon