• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

hallo iedereen

filmen

Member
12 dec 2014
126
0
19
Wat denken jullie van zo'n ligzetel? Zijn er enkel nog wel in het wit leder spijtig genoeg

Zou voor dit kiezen 3 stuks naast elkaar dan Als 2de optie 3 zit cinehome deluxe van bij home@temovies heb daar opgezeten en zaten niet slecht Of als 3de optie een 3 zit uit de Ikea of dergelijke
 

Bijlagen

  • image.jpg
    image.jpg
    1,1 MB · Weergaven: 42
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Deze zitten of beter gezegd, liggen veeeel te laag tegen de grond. De drivers (tweeter) dienen immers op oorhoogte van de luisterplaats te komen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

chaka

Member
19 feb 2013
275
0
21
En dan nog eens in het wit. zou ik zeker niet doen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.115
324
113
Idd, ik zou het ook niet doen. Opklapbare cinema stoeltjes vind ik persoonlijk ook maar niks. Ik zit daar echt niet comfortabel in.

Zo'n Roma cinema zetels zijn wel de max, maar die beginnen vanaf 1000euro het stuk denk ik
1f62d.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

filmen

Member
12 dec 2014
126
0
19
Ja dat dacht ik al dat deze te laag zijn.

Die opklapbare cinema stoel vond ik wel goed zitten maar de vraag is of dit na een hele film nog goed zit

Die luxe zetel kwam op 1450euro wat ik wa veel vind ge moet er dan toch minstens 2 hebben he.

Maar zo'n 3 zit is of de rug te hoog of die zit te lang of hij is te breedt er is altijd wel iets of ik ben de moeilijke he
 
Laatst bewerkt door een moderator:

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.115
324
113
Je zou er eigenlijk eens 2u moeten zitten om zeker te zijn. Een half uur is eigenlijk te kort daarvoor.

Ik heb zo'n Ikea Kivik op m'n zolder en die heeft geen hoge rugleuning. Ik had eigenlijk niet zoveel keus omdat hij demonteerbaar moet zijn om op zolder te geraken. Als je een gewone zetel wilt, dan moet je toch wel zeker iets kunnen vinden?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
filmen zei:
Ja dat dacht ik al dat deze te laag zijn. Die opklapbare cinema stoel vond ik wel goed zitten maar de vraag is of dit na een hele film nog goed zit
Deze zijn inderdaad jammer genoeg te laag of je moet hiervoor een sokkel/podium maken
263a.png
Als je in die zetels van de Kinepolis het meer dan 2 uurtjes kan volhouden en dus vrij goed voor je zit, dan kan je makkelijk een gelijkaardige cinemazetel scoren
1f609.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

filmen

Member
12 dec 2014
126
0
19
broodro0ster zei:
Je zou er eigenlijk eens 2u moeten zitten om zeker te zijn. Een half uur is eigenlijk te kort daarvoor.

Ik heb zo'n Ikea Kivik op m'n zolder en die heeft geen hoge rugleuning. Ik had eigenlijk niet zoveel keus omdat hij demonteerbaar moet zijn om op zolder te geraken. Als je een gewone zetel wilt, dan moet je toch wel zeker iets kunnen vinden?
Dat is bij mij ook wat het probleem ik moet de zetel bovenkrijgen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

filmen

Member
12 dec 2014
126
0
19
Ja zetels van de Kinepolis hou ik het wel vol

Als blu-ray speler ga ik voor de Panasonic DMP-BDT460 gaan denk ik komt op 175euro goede keus?

Is voorlopig enkel voor mijn blu ray's af te spelen Als ik ze later op harde schijf wil zetten kan ik die nog vervangen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

filmen

Member
12 dec 2014
126
0
19
Gisteren mijn spanscherm in elkaar gestoken en amai daar moet ge nogal aan trekken ( krijgt ge zere vingers van
1f609.png
) Van het weekend een frame maken om het scherm tegen te hangen omdat ik voor mijn schouw werk en deze gaat een beetje schuin naar boven. Stof gaan halen om het frame te bekleden De beugel voor de projector hangen , stopcontact voor projector plaatsen en aansluiten en als alles gied is kabelgoten hangen om de kabels weg te werken. Alles aansluiten ben alleen nog op mijn luidsprekers aan het wachten dus hoop die toch tegen volgend weekend te mogen ophalen dan kan ik volgend weekend mijn eerste film zien boven
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

jvanhambelgium

Well-Known Member
25 feb 2013
2.675
207
73
Inderdaad, zo'n spanscherm heeft zijn naam echt niet gestolen ... Ik herinner me ook wat pijnlijke vingers
 
Laatst bewerkt door een moderator:

filmen

Member
12 dec 2014
126
0
19
Wand is klaar moet hem enkel nog eens bekleden met zwarte stof Morgen alles aansluiten en hopelijk kan ik de projector nog ophangen heb de beugel al gemaakt moet hem enkel nog eens spuiten.
 

Bijlagen

  • image.jpg
    image.jpg
    1,9 MB · Weergaven: 40
Laatst bewerkt door een moderator:

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.115
324
113
Goed opgelost! En met een stofje er over zal het er goed uitzien.

Heb je al overwogen om je kamer donker te schilderen? Het verschil is immens als er gaat projecteren.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

filmen

Member
12 dec 2014
126
0
19
Ja ben blij dat ik de raad hier heb gevolgd en voor de schouw heb gewerkt kon ik een groter sherm hangen en nu hangt het in het center van de zetel

Nee donker schilderen ga ik niet doen Ik weet dat het beter zou zijn maar is voor de volgende kamer (ben op zoek naar een ander huis) Heb voorlopig de blu ray speler zo aangesloten op de projector om de plaatsing van de projector te bepalen . Had wel wa ruis(sneeuw) op het beeld hoop dat dit niet blijft maar zal volgende week is alles deftig aansluiten en afstellen hoop dat dit dan opgelost is
 

Bijlagen

  • image.jpg
    image.jpg
    1,1 MB · Weergaven: 45
Laatst bewerkt door een moderator: