• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Het begin van een avontuur...

Ellipsius

New Member
6 mei 2015
17
0
4
Hoi iedereen,

Even voorstellen: ik ben Koen, 33 jaar, woon in Landen (Vlaams-Brabant) en werk in Leuven. Net zoals de meesten hier waarschijnlijk ben ik een ongelooflijke filmfan en droom ik al jaren van een dedicated home cinema kamer. Een tijdje geleden heb ik me een Epson TW3200 beamer aangeschaft, een set 5.1 Jamo-boxen, een Onkyo-versterker en een (goedkoop) projectiedoek. Die dingen kregen een voorlopige plaats in onze grote veranda omdat dat de enige plek was waar we op een deftige afstand van het doek konden zitten. Natuurlijk verschrikkelijk slechte omstandigheden: te licht en te warm in de zomer, vaak te koud en ongezellig in de winter. Zucht, first world problems
263a.png


Nu denken we eraan binnenkort ons eigen huisje te gaan bouwen waar ik meteen een plek in de kelder kan claimen voor m'n dedicated kamer. Spannend! Ik hoop hier dan ook een beetje kennis en tips op te doen om dat avontuur een goeie start te geven!
1f61c.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.707
418
98
Earth
Welkom Koen! Hier kan je zeker ideetjes op doen. Denk vooral bij de bouw van je ht in de kelder aan de akoestiek. Een betonnen blok is nefast voor de akoestiek
1f609.png


Wanneer zijn de bouwplannen?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Welkom Koen,

m'n zal je hier zo goed mogelijk proberen verder te helpen!
1f606.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Dag Koen, van harte welkom op ons Vlaams forum
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Welkom man!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Ellipsius

New Member
6 mei 2015
17
0
4
Thanks iedereen. Blij om deel van de familie te worden
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

nielvm

Active Member
19 feb 2013
1.005
14
43
Welkom! Eindelijk een lid in mijn buurt (waals dorpje nabij Tienen)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Ellipsius

New Member
6 mei 2015
17
0
4
Bedankt iedereen voor de warme verwelkoming!
 
Laatst bewerkt door een moderator: