• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Het begin van een nieuw tijdperk!

Chr1st0f

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
1.910
242
73
Laat maar weten wanneer PayPal terug werkt, dan doe ik ook een bijdrage.
 

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.101
320
113
De licentie van het forum is nu officiëel in handen van broodro0ster broodro0ster , waardoor de overdracht nu min of meer rond is ‼
Bedankt om dit allemaal te regelen Demon!
Laat maar weten wanneer PayPal terug werkt, dan doe ik ook een bijdrage.
't is al een drukke week geweest, maar vanavond ga ik er mee verder. Ik vermoed dat het vanavond in orde zal zijn, maar ik bevestiging dan nog even :)
 

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.101
320
113
Ondertussen heb ik ook een aparte bankrekening geopend voor het forum waarop alle donaties bewaard blijven :)
Dikke merci aan iedereen die al donatie gedaan heeft!
 
  • Vind ik leuk
Reactions: Sphinkx

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.101
320
113
donatie gedaan - euhm, is dat hier een Hollands forum ofzo? "incasso"... kunnen we daar niet zetten "domiciliëring" :)
Heel erg bedankt daarvoor :)
En inderdaad, in België is dat woord niet zo gebruikelijk. Ik ga het aanpassen.
 
  • Vind ik leuk
Reactions: demon

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.101
320
113
Mag ik nog even vragen aan iedereen die een bijdrage wou doen, maar dit nog niet gedaan heeft, om dit in orde te brengen? Want jullie bijdrage is nog steeds van belang.
We hebben nu genoeg centen in de kassa om de forum software te betalen, maar Demon verzorgt nu nog steeds de hosting van het forum op zijn server en dat doet hij gratis voor ons. In 2021 valt dit weg en dan stijgen onze kosten, dus ieder beetje is welkom zodat we zorgeloos kunnen blijven hosten in de toekomst ;-)

En een dikke merci aan iedereen die al bijdrage geleverd heeft!
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.707
418
98
Earth
Ik denk dat het nog altijd interessant zou zijn, om dit forum breder te trekken?

Vooral rond automatisatie en smart producten?
Ik zou dit veel meer opsplitsen ipv 1 topic

Goed idee?
 

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.141
68
58
Van mij mag het ook , gebruik het wel niet maar lees wel mee...(meestal is het Chinees voor mij maar soit , ;) )
 

krikri

Well-Known Member
3 mei 2015
1.509
156
66
Is een goed idee denk ik.

hangt toch samen met Home cinema...

je zou dan een aantal mail topics kunnen hebben zoals beveiliging, multimedia,energie, thuisnetwerk.
 

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.101
320
113
Ik ga daar eens voor kijken. Ik denk er aan om daarvoor een sub forum te maken en dan kun je daar per product/technologie (Unifi, Google Assistant, Home Assistant, ... ) een thread starten. Meer dan 1 subforum lijkt me niet zinnig want dan zal het vrij leeg blijven denk ik.
 

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.473
309
93
Nee. Das waar. 1 subforum zal allicht wel voldoende zijn.
 

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.101
320
113
Voila, ik heb het babbelhoek subforum onder de sectie Algemeen gehangen.
De sectie overig heb ik veranderd naar Computer & Smart home en een subforum bijgemaakt voor alles wat betrekken tot smart home software en hardware. Daar kunnen jullie nu voor ieder product/service een aparte thread aanmaken als je daarover vragen hebt.
 
  • Vind ik leuk
Reactions: Sphinkx