• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Het begin van een nieuw tijdperk!

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.707
418
98
Earth
Voila, ik heb het babbelhoek subforum onder de sectie Algemeen gehangen.
De sectie overig heb ik veranderd naar Computer & Smart home en een subforum bijgemaakt voor alles wat betrekken tot smart home software en hardware. Daar kunnen jullie nu voor ieder product/service een aparte thread aanmaken als je daarover vragen hebt.


Top thx !
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.707
418
98
Earth
Ik kan geen threads posten onder het nieuwe smarthome part ;)
Maak gerust al enkele topics aan zoals Google Home (en assistant) , Alexa, .. Home Assistant, Hue (bestaande topic verplaatsen?)

Misschien ook een gedacht om het marktdeel forum onderaan te plaatsen ipv nu de smart onderaan, dit is meestal zo op fora
Als voorlaatste zou je algemeen met de babbelbox kunnen doen
 

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.101
320
113
Voila, bij deze aangepast. Ik had de permissies over het hoofd gezien.
Ik heb ook al een paar thread gemoved, maar Hue thread vind ik niet direct terug. En de search heeft meer dan 3 karakters nodig, dus HUE werkt niet :( Mocht je hem zien, PM me maar het linkje en dan move ik hem.

Een gaming sectie openen lijkt me fijn, maar ik heb nog niet echt gemerkt dat hier veel over games gepraat wordt? Of zou dat veranderen als er een apart subforum voor is?
 

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.101
320
113
Ik moet er eens over denken hoe het best kan. Ik wil niet voor ieder onderwerp een apart subforum gaan aanmaken, want dan gaat we overal maar een beperkt aantal threads hebben en dan lijkt het forum maar dood.
We hebben nog steeds de prefixen waarmee er binnen een subforum een categorie kan gekozen worden.

Er is ergens een algemene gamethread op het forum en het is waarschijnlijk maanden geleden dat er iemand nog in gepost heeft, dus ik weet niet als het zo relevant is?
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.707
418
98
Earth
Mm is waar..
Ik zou ook eens nadenken over hoe je nieuwe leden kan aantrekken, eventueel hoe je nieuws/informatie op het forum krijgt..
Mss koppeling met tweakers of smarthomemagazine of homecinemamagazine..
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.707
418
98
Earth
Er zijn wel meerdere topics..

PS4
PS5
Welke games speel je
en er zijn er nog :p
 

Chr1st0f

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
1.910
242
73
Misschien Internet & Pc aanpassen naar Internet, Pc & Consoles
 
  • Vind ik leuk
Reactions: Skank

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.707
418
98
Earth
Zou je die games toch niet overwegen
Ook arcadekasten enzo ps ps google stadia, xbox, welke games speel je, toch redelijk wat topicss :p
 

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.101
320
113
Topics over gaming kunnen nu in het computer, console en internet forum geplaatst worden met de prefix Gaming.
Als er genoeg activiteit over games is, dan wil ik daar een apart subforum voor maken, maar voorlopig zie ik nog niet zoveel activiteit van de andere gebruikers mbt gaming.
 
  • Vind ik leuk
Reactions: demon

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.101
320
113
We zijn ondertussen een jaar verder, dus tijd voor een update.
Demon en ik spreken elkaar nog regelmatig en Demon werkt ook nog steeds mee aan het forum achter de schermen. Het forum draait nog steeds op zijn server en hij verzorgt daar dus ook het onderhoud e.d. van. Ook helpt hij mij uit de nood wanneer ik iets verknoei in de forum software ;-)

Demon en ik zijn overeen gekomen dat het forum op zijn server mag blijven tegen een vergoeding van 70euro per jaar. Hierdoor blijft het forum bij iemand met kennis van zaken en blijven de kosten laag. Want elders hosten is direct wat duurder.
Daarnaast hebben we jaarlijks ook zo'n 80-90euro kosten aan de maintenance van de forum software en bijhorende plugins. Het dus om en bij de 150-160euro per jaar om het forum draaiende te houden.

Het is ondertussen bijna een jaar geleden dat er heel wat van jullie HT-goud hebben afgesloten en dat vervalt binnenkort. Ik hoop dat iedereen zijn lidmaatschap verlengd en dat wie nog geen HT-goud is, ook lid wil worden :D Dit kost 12euro per jaar en de opbrengst hiervan wordt integraal gebruikt om de kosten van het forum te dekken. Ik verdien daar geen cent aan, integendeel zelfs ;-)
HT-goud worden kan zowel met Paypal als met overschrijving. Indien je graag wilt betalen aan de hand van een overschrijving, stuur me even een PM en ik stuur het rekeningnummer door.

En verder wens ik jullie nog vele uurtjes forum plezier toe! :D