• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Overige Hoe een gelockte ipad terug werkend krijgen

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.141
68
58
Zoals titel al zegt is mijne ipad gelockt op het beginscherm .
Heb teveel verkeerde paswoorden gebruikt ( zou niet weten waar ik verkeerd geweest ben want ik gebruik steeds standaard paswoorden maar soit , zal iets zijn van een hoofdletter waar een kleien moest zijn denk ik. )
Dus nu vraagt deze om te verbinden met i tunes maar als ik dit doe op de pc waar hij normaal mee syncroniseert dan zegt i tunes dat ik moet reageren op de ipad maar dat scherm is dus nog steeds gelockt en doet niets meer.

Dus wat zijn mijn opties om de ipad alsnog te unlocken ( desnoods alles ervanaf en terug opnieuw beginnen )
Heb nu i tunes op die pc bijgewerkt naar de laatste versie en mijne kleine ipad kan zonder probleem syncroniseren maar die is dus niet gelockt . ;)

Heb al eens terug moeten inloggen met mijn apple id maar voor de rest gebeurt er niets.

Dus heeeeeelp
 

Chr1st0f

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
1.910
242
73
Als je alles al geprobeerd hebt, moet je hem in recovery mode zetten. Dit doe je door hem in de lader te steken (niet aan de pc hangen), daarna de home button + power ingedrukt te houden. De iPad gaat dan opnieuw opstarten en als je het Apple logo ziet, laat je de power knop los en hou de home button ingedrukt.

Daarna zou je een volgend scherm moeten zien:
recovery-mode-ipad-pro-610x467.jpg


Dan hang je hem aan de pc en start je iTunes op, deze zal de iPad in recovery mode detecteren, je kan dan kiezen om de iPad te herstellen.
Dan begint iTunes het iOS te downloaden, dit kan soms lang duren waardoor de iPad terug uit recovery mode gaat. Wacht dan tot de download gedaan is en herhaal de stappen. Als het iOS opnieuw geïnstalleerd is, kan je een backup van iTunes terug zetten.
 
Laatst bewerkt:

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.141
68
58
Juist eens geprobeerd ...werkt niet
Apple logo komt en gaat ...
Home button is op het scherm power de zijkant vanboven ?
Verbinden met de computer did it
Nu proberen bij te werken zodat instellingen niet verloren gaan anders herstellen en alles kwijt
Nu aan het downloaden

Oei download gaat 5 uur duren ...morgen nog eens proberen denk ik. ;)
 
Laatst bewerkt:

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.101
320
113
Als je iCloud backup aanstaat, zou je normaal ook een recente backup moeten hebben. Hij neemt die 1x per dag als je op WiFi zit en aan de lader hangt.
 

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.141
68
58
Ik heb wel deling tussen l mijn ipads opstaan dus wat op den ene staat staat ook op den andere .
Werkwijze :
Itunes op pc opstarten
Ipad met pc verbinden
Home en power button samen ingedrukt houden tot apple logo verschijnt
Dan power button los laten
I tunes geeft aan dat er een ipad gevonden is en dat je deze ofwel kan bijwerken of herstellen...
Paar keer klikken en dan begint den download .( iets meer dan 3 gig )

Heb wel nog problemen met de download snelheid ondanks dat het al beter is dan de dagen ervoor. ;)

Straks ens kijken ,nu eerst werken.
 

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.101
320
113
Als uw digitale TV ook maar 60% sterkte heeft, zal er iets zijn met ne kabel ofzo.
Ik de kabel die naar mijn digibox gaat, mankeert ook soms. Als ik die kop ffkes van de coax haal en er terug op vijs, dan is alles terug ok voor een maand of 6. En dan komt de storing terug.
Gelukkig je dat enkel op de tv en niet op het internet.
 

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.141
68
58
Het is niet 1 tv maar 3 tv’s die allemaal een slecht signaal krijgen nu
De versterkte signalen krijgen soms minder signaal dan de niet versterkte, ...beeld is nu terug goed kijkbaar met weinig tot geen blokvorming en geen pakket loss meer.
Internet werkt ook terug beter nu dus kan op straat ziten of de kabel die binnen komt maar heb al eens liggen spelen met de connectors maar dat gaf geen verandering , kan dus ook aan die versterker liggen want internet loopt ook langs daar...
 

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.101
320
113
Als het op de 3 TV's is, dan is het waarschijnlijk een algemene storing int straat of een probleem op de kabel die binnen komt. Ik vermoed dat die Telenet technieker het wel zal oplossen :)
 

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.141
68
58
Zon staat terug op de gevel en download terug naar 0,2 en terug slecht beeld op den tv
Zit nu op 4 g te werken
 

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.141
68
58
Tzal voor het weekend zijn hopelijk als de problemen opgelost geraken met internet.
 

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.141
68
58
Ben nu aan het downlaoden begonnen maar gaat nog wel effe duren denk ik.
Ben bijna halfweg.;)
 

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.141
68
58
Allee , ipad is nu aan het herstellen moest wel nog eerst een uurtje wachten na update van de software.
Vroeg dan naar paswoord en verificatie van paswoord en is nu bezig met herstellen ... ben benieuwd
 

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.141
68
58
Herstellen ging niet ( want ge moet uw paswoord nog altijd ingeven dan blijkbaar want op den duur moest ik terug 1 min beginnen wachten voor ge terug kon beginnen ) dan maar een back up terug gezet maar heb de verkeerde gekozen blijkbaar...( had ineens 2 dezelfde ipads pro.s
) , achja was laat enwarm gisteren avond dus vandaag terug aan de pc gekoppeld en een nieuwe back up aan het terug zetten....duurt wel lang met de syncronisatie daarvan maar soit kga hem laten doen. ;)
 

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.141
68
58
Stilletjes aan komt alles er terug op te staan ...is wel een back up geweest van 2018 maar zoveel is er niet veranderd op den ipad zelf.
Als hem met alles gedaan heeft , back Ypke pakken op de pc en dan eentje in de cloud zetten. ;)
 

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.101
320
113
Stilletjes aan komt alles er terug op te staan ...is wel een back up geweest van 2018 maar zoveel is er niet veranderd op den ipad zelf.
Als hem met alles gedaan heeft , back Ypke pakken op de pc en dan eentje in de cloud zetten. ;)
Goed dat ge er terug in kunt! Normaal pakt em altijd een backup als hij op wifi zit en stroom. En dit 1x per dag. Tenzij uw iCloud storage vol zit.
Maar voor 0.99euro per maand kan je dat uitbreiden naar 50GB. En 12euro int jaar voor ne goeie backup is niveel geld vind ik. Zeker als daar als daar veel belangrijke data of foto's op staan.
 

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.141
68
58
Alles werkt terug en zelfs al de foto’s stonden er terug , ook de die die ik reeds verwijderd had. ;)
Heb nu van alletwee mijn pro’s een back up op de pc gezet en eentje op de cloud en nu ook op alletwee een 4G kaartje erin .
3 gig verbruik toegelaten op de 2 iPads verdeeld en kan eventueel nog naar 6 gig overschakelen maar de grote had maar een verbruik van 1,5 gig op 4G en veel meer gaat dat ook niet worden denk ik...(dat nieuw ding van telenet inplaats van 2 keer kong surf te nemen )

Echt belangrijke dingen staan niet op de iPads en documenten van het werk kan ik aan via de cloud . ;)
Dus herinstalleren is niet echt een probleem . ;)

in ieder geval bedankt voor alle hulp.
(Heb nu de paswoorden ergens opgeschreven. ;) )
 

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Fijn om lezen dat alles weer werkt ;)
Je zal deze fout geen 2de keer meer maken :D
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.707
418
98
Earth
Ik heb eindelijk een manier gevonden voor het opnieuw werkend krijgen van een ipad met ios 9.3.5

man
wat een omweg
foei apple

ff kort, je weet nooit dat het nog nodig is later

oude itunes downloaden hier

To find the iOS App Store within iTunes, launch iTunes 12.6.5 or older.

Under the main iTunes top center status bar/window and to the left, click the category bar and change it from Music to Apps.

Then directly across and near the center of the iTunes window, there are three category bars. Click on the App Store category bar.

Search for the app you wish to install onto iPad ( running iOS 9 or 10 or earlier iOS version ) and download/install the current/recent version into your version of iTunes on your computer.

When you do this, if you haven't logged into any of Apple's online Web Stores within iTunes, yet, then the iOS App Store will ask you to login using your Apple ID and password to allow the download/install.

If the app is a paid app and not a free one, you will have to pay to download.install the current version, first.



Then, back on your iPad, open the iOS App Store app.

In the lower menu, tap the PURCHASED tab/category/menu option.

A list of apps should appear after the Purchased tab/section/button in the iOS App Store app menu is tapped on the older iPad model.

Search for the app/s in the Purchased listings shown.

Once you find the app/s, then, try tapping the download “cloud” icon next to the app/s, in this location, to see if the small window pop-up prompt that states that there is an older version of the app that is compatible with your device.

Would you like to download this version now?

Tap the OK button just below the prompt to start the downloading of the older app version to your iPad.
 
  • Vind ik leuk
Reactions: Sphinkx