• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Home-theater 3.0: Het grote foutentopic

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Welkom in het grote foutentopic voor home-theater 3.0</strong>


Veel voorkomende problemen worden in deze post gelijst zodat er een duidelijk overzicht is wat al gekend is en wat niet.

De syntax voor onopgeloste en opgeloste problemen ziet er als volgt uit:
Opgelost Fout

Bijvoorbeeld:

Opgelost :




Taal variabelen werken niet.
Niet kunnen inloggen.
Logo veel te groot
URL structuur
Ruimte rond advertenties verminderen Header compacter maken(meer gaat niet meer zonder logo te verwijderen)
Foutmelding bij het inloggen.
Onopgelost:

  • Automatisch 'afgewerkt' status zetten in Showcase forum(addon)
  • Shoutbox niet uit te schakelen(Addon).





Ik heb een fout gevonden wat nu? *Je zit alvast in het juiste onderwerp. Het enige dat je nog rest is de onderstaande template kopiëren en plakken zodat het opsporen van fouten vlot verloopt*


Beschrijf van het probleem: Beschrijving

Pagina waar het probleem zich voordoet: Home Cinema Nieuws/

Datum & tijdstip waarop het probleem zich voordeed: 13/12/2016 14:30

<strong>Foutmelding
: Foutmelding beschrijving

Beschrijf van het probleem: BeschrijvingPagina waar het probleem zich voordoet: https://home-theater.be/forum/49-home-cinema-nieuwsDatum & tijdstip waarop het probleem zich voordeed: 13/12/2016 14:30Foutmelding: Foutmelding beschrijving

Alvast bedankt voor jullie geduld!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.707
418
98
Earth
Is het mijn gedacht of valt dit forum erg groot uit op laptop lol
 
Laatst bewerkt door een moderator:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Skank zei:
Is het mijn gedacht of valt dit forum erg groot uit op laptop lol
Resolutie? Zoiezo is alles wel wat groter, maar dat went wel na een tijdje
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

sandervdw

Well-Known Member
3 jun 2013
1.005
56
53
demon zei:
Resolutie? Zoiezo is alles wel wat groter, maar dat went wel na een tijdje
263a.png
Bij mij gwn Full HD. Als ik de home-pagina open, zie ik nog net "Home Cinema Nieuws" onderaan.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

luckske

Well-Known Member
13 apr 2014
1.651
47
61
Ik zit hier op 1920x1200 (retina). Volgens mij als je in de CSS van het logo gewoon een width van 50% meegeeft dat het in orde is hoor - nu is het logo bij mij op elkaar geperst.

@media (min-width: 1025px)
.pageHeaderLogo .pageHeaderLogoLarge {
max-width:100%;
    width: 50%;
}


Ook het kleinste logo (pageHeaderLogoSmall, zichtbaar onder 1025px) is nog het standaard WoltLab logo.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
sandervdw" data-link="https://home-theater.be/topic/2006-home-theater-3-0-het-grote-foutentopic/?postID=44679#post44679"> Bij mij gwn Full HD. Als ik de home-pagina open zei:
Ik zit hier op 1920x1200 (retina). Volgens mij als je in de CSS van het logo gewoon een width van 50% meegeeft dat het in orde is hoor - nu is het logo bij mij op elkaar geperst.

@media (min-width: 1025px)
.pageHeaderLogo .pageHeaderLogoLarge {
max-width:100%;
    width: 50%;
}

Ook het kleinste logo (pageHeaderLogoSmall, zichtbaar onder 1025px) is nog het standaard WoltLab logo.
Dan heb ik dus een retina monitor, zonder het retina label ;). Heb je aanpassing doorgevoerd!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

luckske

Well-Known Member
13 apr 2014
1.651
47
61
Laatst bewerkt door een moderator:

ToothLess

Well-Known Member
Home-Theater Goud
11 dec 2013
1.297
123
73
First: congratz met het nieuwe forum, ziet er moderner uit
263a.png


Ik zit op 1920x1080 op mijn laptop met 125% vergroting (aangewezen) in win 10. Persoonlijk "stoort" het mij dat de widgets helemaal rechts ook een dikke witruimte laten als je dan naar beneden scrolt. Uw scherm is dus niet helemaal gevuld met de forum topics. Als je op 100% schermvulling zet krijg je bovendien links en rechts (van die boxen) nog eens een witte kantlijn van een paar centimeter.
Kan je die dingen niet onderaan de pagina zetten in de bottom of footer naast mekaar ofzo zodat de forum inhoud steeds de volledige breedte inneemt van het scherm? Of ze minstens laten meeschuiven als je scrolt zodat het blad steeds gevuld is en je ze op eender welk moment kan aanklikken (ipv dan helemaal naar boven weer te moeten scrollen?)

cheers!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
First: congratz met het nieuwe forum, ziet er moderner uit
263a.png


Ik zit op 1920x1080 op mijn laptop met 125% vergroting (aangewezen) in win 10. Persoonlijk "stoort" het mij dat de widgets helemaal rechts ook een dikke witruimte laten als je dan naar beneden scrolt. Uw scherm is dus niet helemaal gevuld met de forum topics. Als je op 100% schermvulling zet krijg je bovendien links en rechts (van die boxen) nog eens een witte kantlijn van een paar centimeter.
Kan je die dingen niet onderaan de pagina zetten in de bottom of footer naast mekaar ofzo zodat de forum inhoud steeds de volledige breedte inneemt van het scherm? Of ze minstens laten meeschuiven als je scrolt zodat het blad steeds gevuld is en je ze op eender welk moment kan aanklikken (ipv dan helemaal naar boven weer te moeten scrollen?)

cheers!
Kan je dit eens verduidelijken met enkele screenshots?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

krikri

Well-Known Member
3 mei 2015
1.509
156
66
Hallo Demon,

kunnen gebruikers ook articles toevoegen?
is het mogellijk om als het ware een HT wikipedia aan te maken?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
krikri zei:
Hallo Demon,
kunnen gebruikers ook articles toevoegen?
is het mogellijk om als het ware een HT wikipedia aan te maken?
Gebruikers kunnen geen artikel noch pagina's toevoegen, anders zou het een groot warboeltje worden(geen moderatie erop).

Echter is het mogelijk om een HT-wiki te maken hoor, Als je mij de tekst en diens opmaak aanlevert in een word document kan ik de items publiceren. Zie dit voorbeeld van wat mogelijk is: https://home-theater.be/het-perfecte-beeld/ Dat is deel 1 van 2. Dat publiceer ik straks nog wel
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
De snelheid van het forum laden lijkt er eveneens op vooruit te zijn gegaan
1f44d.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

krikri

Well-Known Member
3 mei 2015
1.509
156
66
demon zei:
Gebruikers kunnen geen artikel noch pagina's toevoegen, anders zou het een groot warboeltje worden(geen moderatie erop).

Echter is het mogelijk om een HT-wiki te maken hoor, Als je mij de tekst en diens opmaak aanlevert in een word document kan ik de items publiceren. Zie dit voorbeeld van wat mogelijk is: https://home-theater.be/het-perfecte-beeld/ Dat is deel 1 van 2. Dat publiceer ik straks nog wel
263a.png
wat is je PM? Ik heb wel wat materiaal liggen...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Ik heb de boxen rechts van het forum naar beneden verplaats, is dit nu beter in het algemeen?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

krikri

Well-Known Member
3 mei 2015
1.509
156
66
heb je de gekleurde balken nu aangepast?
Ik vond die wel goed hoor. Je ziet duidelijk de vershillende topics.
Nu loopt alles in elkaar door...

ps. vergeet je PM niet, dan kan ik je wat materiaal doorsturen
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
krikri zei:
heb je de gekleurde balken nu aangepast?
Ik vond die wel goed hoor. Je ziet duidelijk de vershillende topics.
Nu loopt alles in elkaar door...

ps. vergeet je PM niet, dan kan ik je wat materiaal doorsturen
263a.png
Ik heb enkel de boxen rechts naar beneden verplaats, de forum categorie kleuren zijn er nog, althans op scherm. Heb je een bericht gestuurd hoor, zie conversatie inbox?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

ToothLess

Well-Known Member
Home-Theater Goud
11 dec 2013
1.297
123
73
demon zei:
Ik heb de boxen rechts van het forum naar beneden verplaats, is dit nu beter in het algemeen?
Stukken beter vind ik nu het boeltje onderaan staat ! Alleen, er hangt er nog eentje te zweven rechts, de 'discussie tag cloud'... dunnow wat die box precies inhoudt, staat maar een ding in 'LG OLED'...

greetz
 
Laatst bewerkt door een moderator:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
ToothLess zei:
Alleen, er hangt er nog eentje te zweven rechts, de 'discussie tag cloud'... dunnow wat die box precies inhoudt, staat maar een ding in 'LG OLED'...
Fix die morgen wel :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
ToothLess zei:
ziet er perfect uit nu, merci voor uw werk!
Dat is graag gedaan hoor! Klant is koning
1f609.png
 
Laatst bewerkt door een moderator: