• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Home-Theater verhuist naar de cloud!

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Beste leden,


Uit noodzaak heb ik de site dit jaar ergens van provider verhuisd omdat vorige meer onbereikbaar was dan iets anders, daar dit een snelle beslissing is heb ik bij onze huidig provider een goedkoop, maar goed basispakket aangeschaft om verder te kunnen. Ik ben van mening dat we verder dan vandaag moeten kijken, naar de toekomst! Om deze redenen ben ik van plan een 'Cloud server' te huren, deze biedt als voordeel dat ik de software omgeving volledig naar wens kan inrichten</strong> wat ons als voordeel biedt dat de website beter schaalt en nog sneller is dan ooit tevoren!


Naast een betere schaalbaarheid en snelheid, krijgen we er ook nog 50GB opslag en 500GB traffic bij, meer dan voldoende om jullie te blijven voorzien van de laatste Home-Theater nieuwigheden.



Deze migratie zal plaatsvinden op <strong>17 maart 2015
en zal enkele uren tot maximaal één dag in beslag nemen, zodra de dns server het nieuwe IP heeft kan je er weer op.

Opgelet: Omdat er bepaalde dingen zijn die ik pas bij een live-website kan bekijken, is het mogelijk dat de nieuwe server traag is, er moeten nog tal van dingen afgesteld worden.

Alvast bedankt voor jullie steun en geduld.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Mooi
263a.png
Maar vooral een dikke proficiat voor het stille werk daar achter de schermen
1f44d.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

mysteryliner

Member
9 okt 2014
591
0
19
ik ben alvast in de wolken!
1f644.png
1f606.png


en bedankt voor alle inzet om alles draaiend te houden!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Jake

Well-Known Member
19 feb 2013
1.184
88
56
GJ Demon !
 
Laatst bewerkt door een moderator:

davylermi

Member
5 okt 2014
219
0
21
You rock Demon, very good job!
1f44d.png


Dit forum moet een vaste waarde worden! Een plaats waar vele mensen zich kunnen oriënteren en inspireren, van beginneling tot expert.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
davylermi zei:
You rock Demon, very good job!
1f44d.png


Dit forum moet een vaste waarde worden! Een plaats waar vele mensen zich kunnen oriënteren en inspireren, van beginneling tot expert.
Zonder jullie geen forum, dus alle eer gaat naar jullie toe!

En ivm het forum: Dat is mijn bedoeling, mensen helpen, beginner tot expert... Ik maak dan ook zoveel mogelijk reclame
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator: