• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Interview Beatbrother

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.707
418
98
Earth
Beatbrother,


Je bent uitverkozen met je dedicated als HT van de maand.

Graag hadden we dan ook deze interview met jou gehouden, je mag als eerste de spits afbijten
263a.png


Kopieer en plak de vragen, en gelieve ze dan uiteraard te beantwoorden.

De vragen en antwoorden komen ook op onze facebook community pagina te staan.

Veel succes !

- Stel je eigen ht ruimte en opbouw ervan eens zelf voor. </strong> - Welke film brengt voor jou het beste uit je eigen HT naar voor? - Hoe vaak gebruik je de HT en hoe vaak is dit dan voor films/series en hoe vaak voor muziek? - Welk onderdeel van je complete setup waardeer je het meest? - Wat wil je in je eigen setup nog beter zien? - Wat zie jij als een toegevoegde waarde voor films? 3D of 4K? - Hoe zie jij de toekomst van het ht gebeuren? - Kan je een leuke/grappige anekdote vertellen over je ht ? - True of false: Een HT is geen echte HT als het geen dedicated ruimte is. <strong>- Wat vind je het leukste aan ons forum?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Denk dat je Bart even een mailtje moet gaan sturen, want komt niet regelmatig op de forums waar ik hem ken.   En het is natuurlijk Beatbrother en niet Beat brother
1f609.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.707
418
98
Earth
Hij weet er van. Maar pas vader geworden van een dochter. Geef hem even tijd.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Beatbrother

Member
29 mei 2013
75
0
9
MUZIEK-STUDIO</strong>  
D72_5083.jpg
 
D72_5099.jpg
 
D72_5110.jpg
  HOME-CINEMA  
dag_26.jpg
 
dag_26_2.jpg
  <strong> - Stel je eigen ht ruimte en opbouw ervan eens zelf voor.
Vanaf het eerste moment in 2009 dat we bij de architect zaten heb ik de HT voorzien in de plannen van ons huis in het gezellige Limburg (Belgi
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.707
418
98
Earth
Bedankt voor het interview !
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Leuk interview om te lezen Bart zo komen we wat meer over jezelf te weten, en wat je allemaal doet in die kelder van je
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

HTip

Member
3 mrt 2013
162
0
19
Mooi interview Bart! Heb je zo een beetje beter leren kennen. Ergens in 2014 elkaar nog beter leren kennen?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Beatbrother

Member
29 mei 2013
75
0
9
Mooi interview Bart! Heb je zo een beetje beter leren kennen. Ergens in 2014 elkaar nog beter leren kennen?
  Graag ! Dan moeten we maar eens afspreken. Kom ik eens bij u en gij bij mij en dan hoor ik eens een reactie van iemand die weet waarover ik spreek. Al mijn vrienden en familie die al zijn komen kijken vinden het allemaal geweldig en super, maar ja, dat is niet echt een referentie h
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Bedankt, voor het mooie verslag en te mogen lezen hoe iemand anders zijn beleving/verhaal is
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.707
418
98
Earth
<blockquote data-author="Beatbrother" data-cid="9891" data-time="1383753775">

Graag ! Dan moeten we maar eens afspreken. Kom ik eens bij u en gij bij mij en dan hoor ik eens een reactie van iemand die weet waarover ik spreek. Al mijn vrienden en familie die al zijn komen kijken vinden het allemaal geweldig en super, maar ja, dat is niet echt een referentie h
 
Laatst bewerkt door een moderator:

nielvm

Active Member
19 feb 2013
1.005
14
43
Waar woon je ergens in Limburg?


Wil misschien ook wel eens langskomen, kan dan meetapparatuur meebrengen en dan heb je eens een idee van je frequentietjes :p
 
Laatst bewerkt door een moderator: