• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

iRule : iemand ervaring met software of hardware ?

davebog

Member
24 mei 2013
124
0
19
ik ben aan het kijken voor een deftige remote op ipad/iphone. iemand ervaring met iRule ?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Ook dienen al je toestellen met netwerk verbonden te zijn , denk ik, en minimum standby staan. Als je dus een sluimverbruikkiller gebruikt, zijde er niks mee (tenzij zodra je die uitschakelt)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Klopt niet, je kan er ook een bakje van Global Caché tussen hangen en dan werkt IR, serieel (beperkt aantal apparaten hebben een RS232 poort) en contact closure (geen idee wat dat is) even goed.   Maar voor het testen ga je natuurlijk geen Global Caché bakje kopen, zou een beetje gek zijn. Voordeel van die bakjes is wel dat er meerdere AB ontwikkelaars zijn die deze ondersteunen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Typisch he, nog een bakje voor dit, nog ene voor dat :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

davebog

Member
24 mei 2013
124
0
19
Stefaan, christof, heeft 1 van jullie dit thuis draaien ? Ik heb ook een mail gestuurd naar hometheater.nl met een overzicht van mijn componenten. Die verdelen de iRule H/W en kennen de S/W goed
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Chr1st0f

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
1.912
242
73
Nee, maar ik heb er een tijdje geleden naar gekeken als oplossing. Ik heb toen de software gedownload om eens te testen, maar ik vond het redelijk omslachtig voordat je iets in elkaar geknutseld had. De bedoeling was dat ik toen een Global Caché ging kopen, maar het is er nooit van gekomen.
 
Laatst bewerkt door een moderator: