• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Je ergernissen van vandaag

krikri

Well-Known Member
3 mei 2015
1.509
156
66
Probleem is dat ons schuifraam 6 meter breedt is en 3 hoog alles in dubbel glas. Ben niet van plan mijne nek te breken ;-)
 

Chr1st0f

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
1.910
242
73
Het is weer van dat, normaal krijg ik een berg mails van Mega.
Behalve als ze hun prijzen verhogen, dan hoor je ze niet en zetten ze stilletjes je nieuwe prijzen op je portaal :mad:

Nieuw contract elektriciteit: Easy (Vast) 1 jaar: 7.54 c€/kWh
Prijs website elektriciteit: Easy (Vast) 1 jaar: 6.29 c€/kWh

Nieuw contract gas: Easy (Vast) 1 jaar: 2.55 c€/kWh
Prijs website gas: Easy (Vast) 1 jaar: 2.17 c€/kWh
 

Chr1st0f

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
1.910
242
73
Oei. Ik ben net overgestapt naar Mega... 😳

De meesten doen het op die manier, je moet het gewoon in het oog houden en elk jaar vragen om je prijzen aan te passen, anders betaal je teveel. Maar het is gewoon niet netjes.
 

krikri

Well-Known Member
3 mei 2015
1.509
156
66
Ja jongens, nog steeds de Gin niet mogen ontvangen... Bpost is op de sukkel...😈💣
Meest vervelende van al is dan nog niet het feit dat het pakje reeds een week in hun bezit is, maar wel dat ik sinds maandag elke dag 2 mails krijg...

eentje s’morgens dat dat aangeeft dat de postbode dezelfde dag het pakje komt leveren tussn 10.00 en 15.00... dus een mens zit dan vol verwachting op die lieve man of vrouw te wachten... vervolgens krijg ik elke dag rond 15.15 een tweede mail met daarin de opmerking dat het die dag dan toch niet geleverd wordt...

Stuur dan gewoon een mail en zeg dat je pakket twee weken later zal geleverd worden, maar lever dan wel op die dag..
 

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.473
309
93
Jama. Wij wachten wel op die review he... krikri krikri
 

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.141
68
58
Tja , denk eerder dat ge een leeg flesje zult krijgen ...de postbode dankt u . ;)
 

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.101
320
113
Mijn vriendin had iets besteld op Black Friday en gekozen om het in de Bpost locker te laten leveren ipv bij ons thuis. De locker zat vol, dus heeft Bpost het direct retour gestuurd... Ipv de volgende dag nog eens te proberen in de locker of het in het lokaal postkantoor af te geven?
Begrijpen wie begrijpen kan...
 

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Klacht indienen bij BPost maar dat heb je wellicht reeds gedaan. Er wordt echt wel iets mee gedaan want ooit zijn ze er hier in geslaagd een pakje dus de trekker van mijn deur te pressen met schade aan de deur als gevolg.
 

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.141
68
58
Das nu al den tweede keer dat de voeding van mijne speel pc het begeeft ...en het is pertang gene goedkope rommel een be quiet dark Power pro van 850 Watt ...
Nog nooit meegemaakt ...mijne gewone pc staat hier al vanaf 2009 te draaien op dezelfde voeding en nog nooit problemen mee gehad (draait zelfs nog Windows 7 ) ...
Alléé morgen eens gaan zien voor een nieuwe maar blijkbaar hebben ze niet echt veel stock meer vanaf 850 Watt voedingen ...(bij alternate en Tones )
 

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.141
68
58
Alléé , kleine update
vanmorgen dan toch de voeding weer ingang gekregen (10 sec lang de power button ingedrukt gehouden en dan gewoon starten )
pc start wel , alle fans beginnen te draaien maar krijg geen piep te horen en ook geen beeld dat bios opstart ....
Blijft gewoonlijk ergens steken op foutcode 62 (installaties of PCH runtimeservices (zou niet weten wat dit betekent ))
geheugen al eens eruit gehaald en gewisseld van bank geeft geen resultaat
Grafische kaarten eruit en wisselen van bank , geen effect (draai wel normaal in sli mode , Gforce dus )

ga nu eens bios resetten maar denk eerlijk gezegd dat dat nietveel gaat uithalen ....

(net eens gaan kijken en socket 1150 is blijkbaar nietmeer tot moeilijk te krijgen dus betekent nieuw mono , nieuwe cpu, nieuw geheugen (en hopen dat er niks mis is met de g-force 970 want anders ook een nieuwe kaart ) ....en dan kiezen tussen Intel of amd ....achja ....goed begin van het nieuwe jaar . ;)
 
Laatst bewerkt:

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.473
309
93
De eindejaarspremie zal goed van pas komen... Maar 11 jaar is een mooie leeftijd voor een PC af te schrijven en een nieuwe te kopen...
 
  • Vind ik leuk
Reactions: Skank

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.141
68
58
@Spinkx : het is niet den diene die kapot is gegaan , het is mijn game machine die de geest heeft gegeven en deze is denk ik maar max 5 jaar oud ?

Soit , bios reset maakt alleen dat hem blijft hangen op A6 en dan zou hem scici devices detecteren maar er zijs geen zulke devices.
Gat ook niet verder met de on board gva dus ....denk dat het rip gaat worden .
 

cfgr@home

Member
27 dec 2020
46
6
13
71
De nieuwe "Arcolis" APP (DMX via de androïd tablet) crasht voortdurend. Grr. De vorige versie deed het perfect.
 

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.101
320
113
Eindelijk een stuk bouwgrond tegengekomen waar ik mijn goesting op zou kunnen zetten, maar ik vond de grond wat aan de dure kant. Toch maar eens offerte laten maken voor de bouw en gisterenavond naar de bank gestapt. Daar een go gekregen en vandaag gebeld naar het immo bureau dat de grond verkoopt om te onderhandelen. Krijg ik te horen dat die gisteren verkocht geweest is 😭
Gisteren met zo'n goed gevoel gaan slapen en nu een dikke domper in het gezicht...
 

Chr1st0f

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
1.910
242
73
Bouwgronden en huizen gaan snel tegenwoordig. En onderhandelen gaat tegenwoordig over hoeveel meer je wil geven ipv minder.
 

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Eindelijk een stuk bouwgrond tegengekomen waar ik mijn goesting op zou kunnen zetten, maar ik vond de grond wat aan de dure kant. Toch maar eens offerte laten maken voor de bouw en gisterenavond naar de bank gestapt. Daar een go gekregen en vandaag gebeld naar het immo bureau dat de grond verkoopt om te onderhandelen. Krijg ik te horen dat die gisteren verkocht geweest is 😭
Gisteren met zo'n goed gevoel gaan slapen en nu een dikke domper in het gezicht...
Dat is om te rotten.
Ik kan me best voorstellen hoe je nu voelt 🤬
 

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.473
309
93
Was er geen optie om te reserveren? Maar goed, nu te laat allicht...