• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Jouw glimlach van de dag

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.101
320
113
Zolang er flippers aan het stuur zijn om zelf op te schakelen of neer te schakelen vind ik het prima! ????
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Gebruik die nooit. Standje Sport wel af en toe
1f609.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.141
68
58
Volgende firmawagen eens vragen of dit ook geen automaat kan zijn , nu moet ik nog in de soep roeren af en toe.
1f609.png

Kia is een automaatje en dat rijdt inderdaad wel fijn .
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Chr1st0f

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
1.910
242
73
broodro0ster zei:
Zolang er flippers aan het stuur zijn om zelf op te schakelen of neer te schakelen vind ik het prima! ????
Ik heb voor de zekerheid maar een sportstuur met paddles genomen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

luckske

Well-Known Member
13 apr 2014
1.651
47
61
Als ik kan zou ik ook steeds opnieuw kiezen voor een automaat. Zeer relax rijden - zag deze week toevallig ook op het nieuws dat steeds meer mensen kiezen voor een automaat.
Chr1st0f zei:
Ik heb voor de zekerheid maar een sportstuur met paddles genomen.
Ga je nog blij mee zijn - op zich blijft het iets of wat een gimmick, maar wel geinig en handig, al is het maar om op de motor te kunnen remmen soms.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Heb ook flippers aan het stuur gehad, maar op de een of andere manier bleef ik naar de pook grijpen
1f643.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

krikri

Well-Known Member
3 mei 2015
1.509
156
66
hier ook 9 traps automaat met flippers, wagen was zelfs niet meer beschikbaar met manueel.
Rijd super.....flippers gebruik ik nooit, wel zet ik de automaat af en toe in sport of sport+
 
Laatst bewerkt door een moderator:

ToothLess

Well-Known Member
Home-Theater Goud
11 dec 2013
1.297
123
73
eindelijk, eindelijk, eindelijk - hoe ge zo naar iets kunt verlangen
263a.png
! - goeie soundmix, best zien dat ge uw seatbelts aanhebt, want de sub heeft werk te doen!

 

Bijlagen

  • Zimmer.jpg
    Zimmer.jpg
    84 KB · Weergaven: 13
Laatst bewerkt door een moderator:

Carrion

Member
26 nov 2014
378
15
23
Het is eindelijk december, tijd om mijn favoriete kerst-cd weer op te zetten
1f44d.png


Voor de liefhebbers van het iets zwaardere werk

<woltlab-metacode data-name="media" data-attributes="W10=">https://www.youtube.com/watch?v=XXVk-O4IN64</woltlab-metacode>
 
Laatst bewerkt door een moderator:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Stiefpa koopt een Sony UHD blu-ray speler en krijgt er natuurlijk een UHD-dics bij... Zegt die pippo 'Dat ziet er toch een stuk scherper uit dan vroeger'..

1) Ze kijken op een gewone full HD tv
2) 98% van de tijd kijken ze een dvd op de blu-ray speler

En dan op de stickers op de receiver zoeken naar het woordje 'hdr', terwijl ik al tien keer gezegd had dat hun toestellen dat niet ondersteunen... grappig tegelijkertijd erger materiaal :p
 
  • Vind ik leuk
Reactions: djaxx and Joske007

sandervdw

Well-Known Member
3 jun 2013
1.005
56
53
eindelijk, eindelijk, eindelijk - hoe ge zo naar iets kunt verlangen
263a.png
! - goeie soundmix, best zien dat ge uw seatbelts aanhebt, want de sub heeft werk te doen!
Heb hem hier op staan (geript, sorry mr Zimmer) en gaat 1 van de dagen besteld worden op blunder Ray. Wat een genot om naar te luisteren.
 
  • Vind ik leuk
Reactions: ToothLess

ToothLess

Well-Known Member
Home-Theater Goud
11 dec 2013
1.297
123
73
Ik zit hier met 5.0 en dat klinkt ook supergoed :D
Maar eens hier Atmos hangt, wordt het zeker de eerste die ik uittest. Jammer dat er niet meer muziekblurays uitkomen...
'k vond de cd ook al goed gemixt hoor :)
 

Carrion

Member
26 nov 2014
378
15
23
Daarnet tijdens het opruimen op de doos van m'n oude grafische kaart gestoten. Een GeForce 8800GT (in die tijd een van de topkaarten) en de prijs daarvoor: 225 euro. Uit een tijd toen je nog geen nier moest verkopen om een GPU te betalen.
 

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Eindelijk Android 8.1 beschikbaar voor m'n G5 plus, werd tijd :unsure: