• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Kabel subwoofer

Daywalker

Member
11 sep 2014
55
0
9
Hallo,

Daar ik deze week een sub ga aanschaffen wou ik even informeren naar het volgende.

De sub gaat links achter komen en ik heb daar wachtbuizen naar voorzien met de bouw van ons huis. Echter een plug ga ik niet doorgetrokken krijgen vrees ik. Gaat dit kwaliteitsproblemen geven volgen jullie? De lengte van de kabel zal +-6m zijn.

Thx for the advise
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.707
418
98
Earth
De plug krijg je er niet door, van welke kabel? voeding of de andere? Lengte is geen probleem. Draadloos werken is ook geen probleem
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Daywalker

Member
11 sep 2014
55
0
9
Voeding is geen probleem, die komt naast een geschakeld stopcontact te staan, dat kan ik programmeren dat hij uitvalt met de rest van de installatie.

Het is de rca plug die ik niet door de wachtbuis ga krijgen samen met een 2x 2.5mm² denk ik.

Welk is een goed draadloos systeem?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.707
418
98
Earth
nochtans is die plug niet zo groot hoor Schoonbroer heeft zo'n draadloos systeem en werkt perfect ik zal het es vragen
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Daywalker

Member
11 sep 2014
55
0
9
Kweet maar zal sowieso een spannende operatie worden door een flex van 16 met 2 bochten 2x2.5 en een signaalkabel door te krijgen zonder pluggen
1f922.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.707
418
98
Earth
Dat zal niet lukken, draadloos is the way dan
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Daywalker

Member
11 sep 2014
55
0
9
bwa is niet noodzakelijk een onmogelijke zaak. Heb met de bouw hier ook 500m dubbele utp cat5e + coax 6mm in een lege flex van 20 getrokken telkens lengtes van 100m

als het toch draadloos moet, welk systeem neem ik dan best?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.707
418
98
Earth
Deze:
 

Bijlagen

  • image.jpg
    image.jpg
    497,4 KB · Weergaven: 49
Laatst bewerkt door een moderator:

Daywalker

Member
11 sep 2014
55
0
9
Thx,

Heb juist de muur opengekapt waar de sub komt en er blijkt toch een 20mm flex te zitten. Ik ga toch proberen de rca connector door te trekken. Heb een goede dikke trekveer als ik de connector er mooi achter positioneer kan dit wel eens lukken.

Bij de bouw van ons huis heb ik de installatie volledig zelf bekabeld en afgewerkt en heb er toe nog op gelet dat ik zeer flauwe bochten voor deze wachtbuizen gemaakt heb.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Chr1st0f

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
1.910
242
73
Als het niet lukt, kan je natuurlijk de connector er ook afhalen en er terug opzetten (of een andere connector er op zetten).
 
Laatst bewerkt door een moderator: