• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

LG OLED 55C7

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
wat ik niet vind is dat de tv bij tv automatisch uitschakelt na x tijd als ik op niets druk
nochtans staan de energiesettings goed
ideetje?
Heb je al eens onder timers en energiebesparende modus gekeken?
Onder timers staat de optie, automatisch uitschakelen na 2u00
Onder energiebesparende modus, staat automatisch uitschakelen na bv 4u00
 
  • Vind ik leuk
Reactions: Skank

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.707
418
98
Earth
Heb je al eens onder timers en energiebesparende modus gekeken?
Onder timers staat de optie, automatisch uitschakelen na 2u00
Onder energiebesparende modus, staat automatisch uitschakelen na bv 4u00
aha!
onder energie ja maar niet de timers, thx
 

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Ik begrijp best dat het voor de nodige verwarring kan zorgen.
Wanneer de tv nu langer dan de ingestelde tijd geen activiteit waarneemt, schakelt deze automatisch uit.
Eventjes met de AB schudden is meer dan voldoende om er weer tegenaan te gaan :)
 

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
demon demon
Je krijgt inderdaad om tijdig enige actie te ondernemen een pop-up als waarschuwing, dat je tv na 5 min zich automatisch zal uitschakelen.
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.707
418
98
Earth
Die warning is vervelend en wil ik niet plots midden in mn beeld krijgen.
Als de tvs peelt, weet ik dit ook en vergeet ik hem nt uit te schakelen lol
 

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.101
320
113
Gisterenavond heb ik na enige tijd nog eens een filmpje in de HT bekeken en schrok van de belabberde zwartwaarden en kleurenspectrum tov de LGC7.
Niet dat het om aan te zien was..maar het was toch wel eventjes een klik maken, waarbij OLED toch duidelijk laat zien waarom het gaat :)
Dan hou ik maar beter mijn crappy TV, want ik geniet nog elke keer van mijn HW55es als een filmpje kijk :)
 

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Te laat. Je bent geriggerd nu je weet dat er zoveel beter , betaalbaar, voor handen is ????
 

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.101
320
113
Mijn moeder heeft de C7 (of was het B7?) gekocht tijdens de voetbal solden afgelopen zomer.
Toen ik daar onlangs geweest ben, viel het me op dat de audio totaal niet in sync was met het beeld. Iemand een idee hoe je dit oplost? Ze heeft Proximus TV via HDMI en gebruikt gewoon de speakers van de TV. Dat zou toch normaal altijd in orde moeten zijn?
 

jvanhambelgium

Well-Known Member
25 feb 2013
2.673
207
73
Mijn moeder heeft de C7 (of was het B7?) gekocht tijdens de voetbal solden afgelopen zomer.
Toen ik daar onlangs geweest ben, viel het me op dat de audio totaal niet in sync was met het beeld. Iemand een idee hoe je dit oplost? Ze heeft Proximus TV via HDMI en gebruikt gewoon de speakers van de TV. Dat zou toch normaal altijd in orde moeten zijn?

Ik denk dat het een Proximus TV issue is eigenlijk, doet zich blijkbaar voor op sommige decoders...