• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Lidl smart producten

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.473
309
93
Op die ene foto lijkt het mij een dubbele...

Compatibel met HA via Conbee?
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.707
418
98
Earth
Zopas de smart double outdoor socket gekoppeld in HA via conbee 2 stick ! Hij wordt onmiddelijk herkend, werkt perfect !
Ik heb wel 1 vraag opmerking.
De stekker zelf is dubbel... echter krijg ik dus maar 1 device om 2 stopcontacten te bedienen.
Kan dit mogelijks in de software verholpen worden, of is dit hardwarematig zo gebouwd dat je ze niet afzonderlijk kan bedienen?
 

jvanhambelgium

Well-Known Member
25 feb 2013
2.673
207
73
Zopas de smart double outdoor socket gekoppeld in HA via conbee 2 stick ! Hij wordt onmiddelijk herkend, werkt perfect !
Ik heb wel 1 vraag opmerking.
De stekker zelf is dubbel... echter krijg ik dus maar 1 device om 2 stopcontacten te bedienen.
Kan dit mogelijks in de software verholpen worden, of is dit hardwarematig zo gebouwd dat je ze niet afzonderlijk kan bedienen?
uiteindelijk zit er ook een kleine relais in die het eigenlijke schakelwerk doet op het vermogensdeel.
Er zal dus maar 1 relais inzitten, je zal dus nooit 2 "kanalen" apart kunnen schakelen.