• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Smarthome Logitech Harmony Topic

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.707
418
98
Earth
Kent er iemand deze "laatste?" harmony?   http://www.logitech.com/nl-nl/product/harmony-ultimate?crid=60   De hub die daar gebruikt wordt, hoe werkt dit precies?   Vind het wel een beetje dubbelzinnig, ze promoten een ab, maar ook een app voor op je smartphone? Die spreken elkaar toch tegen lol   Misschien ook iets voor djaxx in combi met zn meubel? Of voor Dave (indien zn toestellen weg komen te zitten)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
App voor smartphone kan je niet gebruiken als je die Logitech niet hebt. Ze zijn ook dom zulle bij Logitech
1f606.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.707
418
98
Earth
Is dat ook van logitech? Ik vind een ab nog altijd makkelijker werken dan een tablet of smartphone... kan er niet aan doen
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.707
418
98
Earth
129 voor de smart control die hub zit er bij Kun je blijkbaar niet afzonderlijk krijgen Hoe maakt die hub trouwens connectie met je toestellen? ik vind geen info erover Is dit op dezelfde manier als marmitek control 8? met van die oogjes?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Jake

Well-Known Member
19 feb 2013
1.184
88
56
Iemanf al de touch in zn pollen gehad? Is het een upgrade tegenover de one?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.707
418
98
Earth
Iemanf al de touch in zn pollen gehad? Is het een upgrade tegenover de one?

Ik zou het toch zo niet zien..

Omnu die one te vervangen erdoor..
 
Laatst bewerkt door een moderator:

xtian

Member
23 feb 2013
178
1
21
Ook de Harmony One was naar de kl*ten na de bliksem, dus heb ik een Harmony Touch besteld. Werkt zoals verwacht zeer goed, leuke interface met touchscreen enzo. Je zit wel regelmatig ongewild tegen het scherm aan, wat natuurlijk een ongewild commando oplevert. Vervelend als het gebeurt. Verder vond ik de One beter in de hand liggen dan de Touch. Dat zal wel wennen na verloop van tijd zeker. De Touch is wel een pak lichter, maar voelt zeer solide aan. Kwaliteit van Logitech dus, maar goedkoop is het niet.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.707
418
98
Earth
Kun je een sonos playbar (en de rest) eigenlijk toevoegen aan je harmony?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Chr1st0f

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
1.910
242
73
Sonos werkt niet met RF, nee dus. Trouwens waarom zou je dit doen als Sonos zo'n geweldige app heeft waarmee je door je muziek collectie kan bladeren.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.707
418
98
Earth
Sonos werkt niet met RF, nee dus. Trouwens waarom zou je dit doen als Sonos zo'n geweldige app heeft waarmee je door je muziek collectie kan bladeren.

Ik heb het niet op rf maar op ir.

En sonos playbar werkt wel op ir
1f609.png


Blijkbaar is het mogelijk.


Waarom zou ik de harmony gebruiken?

Simpel. Als ik tv kijk en ik wil het volume hoger... Hoef ik geen ipad te pakken dan
1f609.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Chr1st0f

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
1.910
242
73
Das just, die Playbar werkt ook met IR, oeps vergeten :blush:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Laatst bewerkt door een moderator:

luckske

Well-Known Member
13 apr 2014
1.651
47
61
Ik heb eigenlijk interesse om een Logitech Harmony Touch Ultimate aan te schaffen (evt de Home, hoewel ik de meerwaarde niet echt zie), omdat er echt een wildgroei is aan afstandsbedieningen de laatste tijd. De mensen die deze hebben, zijn die er nog tevreden van?

En heeft iemand ervaring met een IR naar RF converter, zodat ik ook bijvoorbeeld klik-aan-klik-uit toestellen kan aansturen? Of zijn er ook ervaringen met de JB Media Light manager mini?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.101
320
113
Ik heb de Smart control en daar ben ik zeer tevreden van. Voor de HT ga ik wss ook de ultimate touch kopen. Het enige wat mij stoort aan de smart control is dat je geen backlight hebt op de toetsen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.707
418
98
Earth
luckske zei:
Ik heb eigenlijk interesse om een Logitech Harmony Touch Ultimate aan te schaffen (evt de Home, hoewel ik de meerwaarde niet echt zie), omdat er echt een wildgroei is aan afstandsbedieningen de laatste tijd. De mensen die deze hebben, zijn die er nog tevreden van?

En heeft iemand ervaring met een IR naar RF converter, zodat ik ook bijvoorbeeld klik-aan-klik-uit toestellen kan aansturen? Of zijn er ook ervaringen met de JB Media Light manager mini?
Ik heb de jb light manager mini. Enooorm tevreden van. Joske heeft die ook. Werkt erg handig. Ik steek er zelfs mijn tuinverlichting mee aan.

Ik moet dringend eens die harmony lijn herbekijken. Maar tijd he
 
Laatst bewerkt door een moderator:

luckske

Well-Known Member
13 apr 2014
1.651
47
61
Ah super! En hoe stuur je die light manager op dit moment aan?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Vroeg me dat ook al af, met smartphone ?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.707
418
98
Earth
luckske zei:
Ah super! En hoe stuur je die light manager op dit moment aan?
Met mn harmony one. De light manager staat in de gesloten kast met marmitek 8 op
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
luckske zei:
Ah super! En hoe stuur je die light manager op dit moment aan?
Inderdaad gewoon via IR van je Logitech AB. Uiteraard moet je wel even de codes van je KLIK/AAN hier programmeren
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator: