• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

luidsprekerkabels kopen

bart

Member
11 jun 2015
85
0
9
toen ik in 2003 een set b&w frontsprakers kocht, samen met een marantz receiver, kwam de technicus van de zaak waar ik alles had gekocht, dat thuis installeren en deze had voor beide speakers een dikke zwarte speakerkabel bij (had waren twee dunnere kabeltjes die aaneen zaten. om ze aan de versterker en speaker aan te sluiten werden ze ontbloot? nu na jaren merk ik dat het ontblootte deel " er anders uitziet". Doe ik er goed aan deze kabels te hergebruiken of koop ik er nieuwe waar er aan de uiteinden al een stuk zit dat gemakkelijk in te pluggen is? vind je goede speakerkabels bij vandenborre, Krefel, Mediamarkt of koop ik dat beter online?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.150
68
58
gewoon stukske inkorten en terug ontbloten. het koper zal wat uitgeslagen zijn (doffer) maar zolang het niet groen ziet kan het normaal geen kwaad .

als je gewoon "koperdraad" gaat kopen en je gelooft niet dat speakerkabel het weergave gedrag van het geluid beïnvloedt dan zou ik gewoon eens binnen stappen in de lokale brico of gamma. Moet het er iets beter uitzien kan je inderdaad bij de mediamarkt of online gaan shoppen. wil je extravagant gaan dan moet je gaan shoppen bij de gekende merken ala siltech en dergelijke...
 
Laatst bewerkt door een moderator: