• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Maak kennis met home-theater 3.0!

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Home-theater 3.0</strong>

Voorwoord: Home-theater.be blaast maar liefst vier kaarsjes uit en dat zou niet mogelijk zijn geweest zonder jullie. Dankzij jullie is dit kleine forum uitgegroeid tot hét grootste home-theater platform van België en dat vieren we met een totale makeover, het forum krijgt een nieuwe look & feel en tal van nieuwe features, waarvan je er al enkele hier beneden in de lijst ziet staan.


Wat is er nieuw ?
  • Een nieuwe standaard stijl die zijn inspiratie uit de nieuwste web trend, minimalistische vormgeving, haalt.
  • Een artikel/pagina-systeem, met volledige forum integratie!
  • Transparante moderatie: Gebruikers kunnen voortaan hun waarschuwingen terugvinden op het gebruiksprofiel.
  • Redactor II tekst verwerker: Vanaf de grond opgebouwd en perfect voor onze mobiele surfers!
  • Nieuwe mobiele stijl: Dankzij de nieuwe mobiele stijl is het nu nog eenvoudiger om te navigeren op jouw favoriete Smartphone en of tablet!
  • Retina/4K Avatars: Avatars zagen er nog nooit zo scherp op je Retina scherm!
  • emoji ondersteuning
  • ....

Preview tijd!

De index pagina:

De forum overzicht pagina:

De topic pagina:


De profiel-pagina:


Pagina systeem:





Vraag en antwoord:

Ik vind de oude stijl leuker, is deze ook beschikbaar?
Neen, de oude stijl keert niet terug omdat het énorm veel werk is om deze opnieuw na te bouwen



Wat kost het mij?


Niets! Home-theater haalt zijn inkomsten uit advertenties en het optionele home-theater goud abonnement . Het forum blijft gratis in gebruik!

Hoelang zal het forum onderhoud duren en wanneer vindt het onderhoud plaats ?



Dit valt niet op voorhand te bepalen omdat het omzetten een hele dynamische klus is. Om het simpel te houden: Its done when its done. De datum van het onderhoud wordt nog op een latere datum bepaald.

Komt de shoutbox terug?


Wij hebben navraag gedaan met de maker van de plug-in, zijn antwoord was Ja!
Ik gebruik TapTalk, maar het werkt niet meer?



Dat is jammer, maar omdat onze mobile skin zo geweldig is, hebben we TapTalk niet nodig! Maar zodra we een werkende versie hebben, zullen we deze ook installeren.


<strong>Waar kan ik fouten melden?


<woltlab-quote data-author="" data-link=""> Bij een update kan er natuurlijk van alles fout lopen, daarom kan je in het grote fouten-topic je foutmelding rapporteren en wij lossen het zo snel mogelijk op.(topic nog niet actief) </woltlab-quote>
 

Bijlagen

  • pagina-systeem.jpg
    pagina-systeem.jpg
    273,9 KB · Weergaven: 118
  • viewforum.jpg
    viewforum.jpg
    278,7 KB · Weergaven: 121
  • viewprofile.jpg
    viewprofile.jpg
    188 KB · Weergaven: 118
  • viewtopic.jpg
    viewtopic.jpg
    282,4 KB · Weergaven: 121
  • index.jpg
    index.jpg
    369,4 KB · Weergaven: 120
Laatst bewerkt door een moderator:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
De update zal op dinsdag 3 januari om 10:00 beginnen. Ik kan niet zeggen wanneer het gedaan is, dit kan vijf minuten duren, het kan een uur duren...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
We overleven het wel, denk ik
1f604.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
demon zei:
De update zal op dinsdag 3 januari om 10:00 beginnen. Ik kan niet zeggen wanneer het gedaan is, dit kan vijf minuten duren, het kan een uur duren...
Alvast bedankt voor het harde werk achter de schermen
1f44d.png
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.707
418
98
Earth
Top maar toch een randbemerking. Ik veronderstel en neem aam dat de overgang overlegd geweest is met de mods en dat dit niet een one-mans visie is?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Chr1st0f

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
1.910
242
73
Komt de shoutbox terug? Wij hebben navraag gedaan met de maker van de plug-in, zijn antwoord was Ja!

@demon: Wil dit zeggen dat de shoutbox momenteel nog niet klaar is? Indien zo, dan mag je van mij nog gerust wat wachten met de update, want ik zou het zeer jammer vinden als dit er voorlopig niet meer is. Voor de rest zie ik alleen maar vooruitgang en inderdaad bedankt voor het harde werk achter de schermen
1f44d.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.707
418
98
Earth
Chr1st0f zei:
Komt de shoutbox terug? Wij hebben navraag gedaan met de maker van de plug-in, zijn antwoord was Ja!

@demon: Wil dit zeggen dat de shoutbox momenteel nog niet klaar is? Indien zo, dan mag je van mij nog gerust wat wachten met de update, want ik zou het zeer jammer vinden als dit er voorlopig niet meer is. Voor de rest zie ik alleen maar vooruitgang en inderdaad bedankt voor het harde werk achter de schermen
1f44d.png
idem, shoutbox is een must :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Skank zei:
Top maar toch een randbemerking. Ik veronderstel en neem aam dat de overgang overlegd geweest is met de mods en dat dit niet een one-mans visie is?
Zoals altijd is er steeds overleg
1f44d.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Skank" data-link="https://home-theater.be/topic/2005-maak-kennis-met-home-theater-3-0/?postID=44555#post44555"> Top maar toch een randbemerking. Ik veronderstel en neem aam dat de overgang overlegd geweest is met de mods en dat dit niet een one-mans visie is? </woltlab-quote> Zie Joske zijn antwoord :). [QUOTE="Chr1st0f zei:
demon</woltlab-metacode>: Wil dit zeggen dat de shoutbox momenteel nog niet klaar is? Indien zo, dan mag je van mij nog gerust wat wachten met de update, want ik zou het zeer jammer vinden als dit er voorlopig niet meer is.
Ik heb dit geschreven toen er nog geen zekerheid was, maar intussen is de shoutbox ook al klaar ;).




<woltlab-quote data-author="Joske007"] Zoals altijd is er steeds overleg [/QUOTE] Het is zoals Joske zegt.


Normaal gaat het dinsdag door, tenzij er iets tussenkomt
263a.png
 

Bijlagen

  • shoutbox.jpg
    shoutbox.jpg
    187,4 KB · Weergaven: 114
Laatst bewerkt door een moderator:

Rexp

Member
14 feb 2014
149
12
23
Geen Tapatalk? Dat is een stap achteruit i.p.v. vooruit.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Rexp zei:
Geen Tapatalk? Dat is een stap achteruit i.p.v. vooruit.
TapTalk is een derde partij, zodra hun plug-in werkt met de nieuwe versie komt ie gewoon terug. Echter verwacht ik niet veel .., hun laatste update dateert van 1 januari 2016....
 
Laatst bewerkt door een moderator:

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.101
320
113
Rexp zei:
Geen Tapatalk? Dat is een stap achteruit i.p.v. vooruit.
Ik vind het forum zeer goed werken op m'n iPhone zonder Tapatalk! Ik verkies zelf de native versie boven tapatalk in dit geval. Bij de meeste andere fora verkies ik tapatalk omdat het anders niet werkbaar is...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Rexp

Member
14 feb 2014
149
12
23
demon zei:
TapTalk is een derde partij, zodra hun plug-in werkt met de nieuwe versie komt ie gewoon terug. Echter verwacht ik niet veel .., hun laatste update dateert van 1 januari 2016....
De laatste update dateert van 2 december 2016, vorige maand dus. Als je insinueert dat Tapatalk niet wordt onderhouden, dan klopt dat niet.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Rexp zei:
De laatste update dateert van 2 december 2016, vorige maand dus. Als je insinueert dat Tapatalk niet wordt onderhouden, dan klopt dat niet.
Ik zat fout met mijn datum, alé, het stond in het typisch US format: 08/01/2016, wat dus 8 augustus is en niet 8 januari ;). Ik zal deze week eens op het taptalk forum gaan porren voor ze wakker te maken dat er een nieuwe versie is voor deze software
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator: